Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1419
Hei!
Lurte på om noen har erfaring med mogadon? I så fall, hvordan oppfører du deg? Blir stemmen like fucka som på kryss? Sjangler man når man går? osv.. Går det liksom ann å snakke med folk/foreldre?
Takk på forhånd!
Mogadon er et sedativt hypnotikum så vel som et Antikonvulsivum. Ergo er det er meningen at du skal bli trett, og sovne ettersom disse blir skrevet ut på resept for behandling av ulike søvnforstyrrelser. Virkestoffet i Mogadon er Nitrazepam. I likhet med alle disse preparatene kan du se på bivirkninger, noe denne atferden du beskriver nettopp er. Ataksi, døsighet, svimmelhet, muskelsvakhet. Man kan vel si; en generell hemning av sentralnervesystemet. Med andre ord, det virker på den mest utbredte hemmende transmitter i sentralnervesystemet, nemlig. GABA, gammaaminosmørsyre. Slik som alle disse preparatene gjør. Konklusjon; du vil bli like toskete med mindre du går for en lav dose (og legger deg) eller hvis du har toleranse bygd opp fra før.
Tok 5 mogadon med 2 øl og røkte hasj, hadde aldri prøvd det før. Ble godfjern i et par timer også la jeg meg, da jeg våknet dagen etterpå følte jeg meg fortsatt ganske "fly."