Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 615
Hei godtfolk.


Det har seg sånn at jeg har søkt på diverse universitet i Storbritannia for høsten 2008. Nå har jeg fått svar og har kommet inn ved Lancaster University, Aberystwyth University og Cardiff University. Ved samtilige universitet er det søkt på Politics with International Relations.


Det jeg lurer på er altså:

Er det noen som har studert ved noen av disse universitet? Evnt. har bekjente/venner/slektninger som har?
Godt studiemiljø? Gode forelesninger? Gode studentklubber? Gode bibliotek etc.?


Kanskje har du kun feriert/bodd i byene Cardiff, Lancaster eller Aberystwyth og har dermed noe å fortelle om dine flotte/elendige tider?
Eyecandy? Aktiviteter? Byliv?



Har selvfølgelig lest masse om byene og andres oppfatninger av studiene og universitetene, men tenkte jeg skulle høre litt her også om det er noen som sitter med tanker og erfaringer som de ønsker dele med en fremtidig student i det store utland.
Sist endret av wkL; 18. juli 2008 kl. 13:15.
Universiteter har ofte en del frivillige studenter som du kan kontakte for slike spørsmål. I tillegg kan du kanskje høre med norske universiteter med tilsvarende studier om dem har hatt noen utvekslingsstudenter til disse universitetene, og om du kan få kontakte dem.
Jeg drar til London i september, blir der i 3 mnd

Men det gir deg sånn ca ingen fornuftige svar av det du spurte om