Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 530
Hei jeg kjøpte denne Western Digital Passport 160GB HDD i går, har lest og hørt en del om at den er bra, har også en venn av meg som har 120GB vers. av denne, og han syns den fungerer veldig bra.

Den ser utrolig Nice ut lizzom.

Er det noen her som har kjøpt samme HDD som kansje har litt mer erfaring med den?

Bilde:
http://www.komplett.no/img/p/400/327388.jpg
Sist endret av isars; 12. april 2007 kl. 20:13.
Jeg har den samme, den kan kobles til med USB og så går det i tillegg an å lagre ting på den! Hva mer er det å lure på?
isars's Avatar
Trådstarter
lol, Whatever har fått den nå og den funker fett!

Anbefales på det sterkeste: Kjøp på Komplett nå den ble satt ned fra 1 200,- til 995,-

Løp og Kjøp!
Trenger den strøm-adapter i tillegg til USB-kabelen?
Nei, derfor jeg kjøpte den (for 895,- på netshop for noen uker siden..).
isars's Avatar
Trådstarter
Eh... PS: Denne disken på 160Gb koser 1 195,- på netshop ikke 895,- som du sier, den har heller ikke liget under 1 195,- så det du sier er ganske feil!

Link: http://www.netshop.no/aspx/produkt/p...spx?plid=41595
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av isars
lol, Whatever har fått den nå og den funker fett!

Anbefales på det sterkeste: Kjøp på Komplett nå den ble satt ned fra 1 200,- til 995,-

Løp og Kjøp!
Vis hele sitatet...
Det er faktisk ikke så stort om den ble satt ned på komplett når den koster 950 spenn et annet sted. Press me plz
isars's Avatar
Trådstarter
Sitat av kosepaa
Det er faktisk ikke så stort om den ble satt ned på komplett når den koster 950 spenn et annet sted. Press me plz
Vis hele sitatet...
Lol Whatever denne posten kan egentlig stenges nå om Admin kommer forbi, jeg har fått svar på det jeg trenger nå.

Takk!
Netshop har ukens tilbud, så det jeg sier er ikke ganske feil.