Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2369
Hei

Jeg lurer på om det er noe jeg kan gjøre som gjør at jeg ikke får bløte, røde øyner når jeg røyker?

På forhånd, takk for alle svar!
Sist endret av kingT; 8. januar 2017 kl. 17:13.
Røyk mer og oftere.
Gå på apoteket og kjøp øyedråper mot røde øyne.
Trådstarter
Om det er razzia på et offentlig sted og jeg har røde og bløte øyner, blir jeg busta da?
Razzia på et offentlig sted? Eksempel? Om du har røde øyne mens du snakker med politiet vil de nok merke det og ta deg inn ja, det er de trent til.
Røde øyne kan komme av flere årsaker så om det er razzia på et offentlig sted så blir du nok ikke busta, er det privat derimot så kan det fort være noe annet som skjer.

Eneste måten å motvirke det på er vel med øyedråper.
Euphrasia Pollen øyedråper funker utrolig bra, fåes på de fleste helsekostbutikker.
Eller så har du jo også clear eyes.
Sitat av kingT Vis innlegg
Om det er razzia på et offentlig sted og jeg har røde og bløte øyner, blir jeg busta da?
Vis hele sitatet...
Nei du blir ikke 'busta'. Vet ikke om det er skjellig grunn til mistanke men om en hund markerer på deg så er det skjellig grunn til mistanke. Mine ting ble markert av hundepatruljen og da var det avhør og fikk ikke se telefonen på 3 uker. Selv om man blir markert er man ikke busta, er bare hvordan du klarer å nekte og holde kjeften. Ha unnskyldninger som f.eks biltur eller noen fikk låne dine ting. Spørs hva man mener med razzia.

Det jeg mener er at det er forskjell på å være mistenkt og det faktisk gå med på å pisse for så å bli busta.
Sist endret av Kloroplast; 8. januar 2017 kl. 17:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan bestille clear eyes på Ebay til en billig penge, ellers så selger de det på Svinesund for 100kr.
Du kan ha ekstremt røde øyne og 2 dråper i hvert øye gjør at du blir helt hvit.
Røde øyne vil ikke automatisk si at du har røyket hasj, men det kan være nok til mistanke.
Sist endret av pkk1990; 8. januar 2017 kl. 19:48.