Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1253
Hei. Jeg skal kjøpe meg nye PC-høytalere. Jeg har et budsjett på 3000 kroner. Jeg bruker PCen til å game, høre på musikk og se på film. Er kun ute etter et 2.1 system, fordi jeg ikke har plass til 5.1. Lurer også litt på virituelt 5.2 system.
Creative GigaWorks T3

Det er i følge mange tester noe det beste du får innen 2.1 PC-høytalere.
Er på min ønskeliste. Synd jeg ikke har funnet noen forhandlere som har dem enda, finner faktisk ikke lanseringsdatoen på creative sine hjemmesider.. Ergo har jeg ikke personlig testet dem, men har noe erfaring med noen langt billigere høytalere fra creative, og den har vært veldig god

Dette systemet ligger også godt innenfor dine økonomiske grenser

Edit: Ventes vistnok på lager den 16/12..
Sist endret av Joachimsen; 11. desember 2008 kl. 18:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ok, takk. har sett litt på Klipsch ProMedia GMX A-2.1. Noen som har erfaringer med disse høytalerne eller merket?
Hvis du er ute etter disse, vil du trenge en subwoofer, som vil gjøre hele systeme dobbelt så dyrt. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341092 disse er nok betraktlig bedre, men trenger også subwoofer, som gjør at det totalt vil koste 4500.
Hvordan kan du si at de er betraktelig bedre uten å ha hørt dem? Og du _må_ ikke ha subwoofer.. Men du gjør som du vil!
ok da, jeg har iikke hørt på alle tre, men jeg har hørt på de jeg hadde link til, og de er fantastiske. Hvis man ser på film, hører på musikk og spiller spill med eksplosjoner, bør du ha en sub, men det er selvfølgelig frivilig.
Min personelige erfaring er, ikke kjøpt deg pc høytalere, tror nok du vil nyte noen groome hifi høytalere mye bedre, finn noe brukt? Jeg gikk fra pc høytalere, og har aldri sett meg tilbake
Sist endret av Bundy; 12. desember 2008 kl. 02:44.