Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 809
Hei

Jeg holder på å starte en rugbyklubb, og trenger en webside hvor jeg kan presantere både klubb, medlemmer og spillere. Jeg har jo sett fra diverse tråder at det er en del dyktige mennesker her inne, og lurte på om noen ville "sponse" klubben med ett webdesign?

Selve kodingen av siden kan jeg ta meg av.
Kanskje du kan bruke noe herfra? http://www.oswd.org/
Joa, det går seff an å bruke ett open source design.. men det hadde vært artig med noe med ett særpreg over seg..
Og dette mener du selv at du skal få gratis?
wow, 2 timer før det kom ett idiotisk "svar". Not bad.

Edit;
Om noen skulle ha lyst til å lage ett forslag, så er det bare å si ifra. På forhånd takk.
Sist endret av Java; 25. september 2008 kl. 15:43.
Kan jo se om jeg får til noe. Kunne gjerne tenkt å hørt litt preferanser ang fargevalg og slike ting. Er det en sportsklubb så går jo det gjerne i fargene til laget osv.
Du kan jo ta utgangspunkt i et av designene og fikse særpreget på den måten.
moosh, fett. For å være helt ærlig, så har ikke klubben noen farger enda. Du står rimelig fritt i design av både logo og farger.Kan jo ellers nevne at rødt ganske typisk for området, så kanskje du kan vinkle friheten inn mot dette?

Klubben blir hetende "Flekkefjord Rugbyklubb", og stiftes i dag, da vi avvikler første årsmåte i kveld

Ellers hadde det vært stilig om logoen kunne inneholde litt "action" fra random rugby bilder ala http://www.rugby.no/tonsberg/ . Om du gidder lage til noe, kan jeg godt fikse noen bilder av spillere under trening, slik at det blir kjente fjes på websiden.
Skal se om jeg får til noe
Sweet. Takker og bukker. Ingen hast heller. Ta det når det passer best for deg.