Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 1432
Hvorfor kan dere ikke sete opp et chatterom her på norsk freak forum? det kunne kommme til nyte ved mange anledninger (diskutering om poster, bytting osv.) det er jo kjempelett å få satt opp et gratis chatterom. (nesten alle kan det)
hvorfor ikke? det hadde vært bra
sorry alle skrivefeilene i posten (skrev lit vel fort)
klikk på rediger og fiks skrivefeilene dine da
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
hvorfor ikke bare gå inn på nff@efnet? og hvis du ikke gidder å installere en ircklient kan du finne webchat her.
hadde vært litt fancy med en webchat her på nff siden
er det ikke nok synd i nff serveren allerede?
Det kunne ha vært tider det!!!
Jeg fatter ikke helt hva dere vil bruke webchat til...
Faktum er at vi allerede har det...
(se linken til Gusto...)

Dessuten er vel ekte IRC mye gøyere?

Remember the name : #nff@EfNet
Vi har jo allerede http://sunchild.zde.cz/ men den er det vel ingen som vet om om ikke de har vært innom irc kanalen fra før liksom. Kanskje legge den til et sted på siden?
Problemet med den er at du hele tida får melding om at det er en uregistrert versjon noe som er "litt" irriterende. Når dette eventuelt er fiksa kan det jo legges link på hovedsida så alle ser det
hva har det bmp bildet med saken å gjøre..?
Opprinnelig postet av frittjaaff
hva har det bmp bildet med saken å gjøre..?
Vis hele sitatet...
Kanskje han håpte det kunne bli brukt som logo?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av elukS
Problemet med den er at du hele tida får melding om at det er en uregistrert versjon noe som er "litt" irriterende. Når dette eventuelt er fiksa kan det jo legges link på hovedsida så alle ser det
Vis hele sitatet...
eller folk kan prøve denne.
rekylvinyl.no
Så fort jeg ble klar over problemet med webchaten fikset jeg det.

Det er nå igjen registrert

Jpilot er faktisk ett av det bedre webchatproggene.

metrom
Det er vel bedre å samle alle på ett sted, nemlig #nff på efnet.
Last ned mirc eller noe og kom dere på irc. Mye bedre enn noe webchat...
Helt enig Binary. #nff@efnet it is, Ihvertfall for meg !
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Nei. Ingen java-irc-klient greie da.
Vi har som alle andre seier, en nff chat på #nff@efnet. Kjeme bare se shitty ut uansett, og ingen kjeme til å bruke det.
Mykje bedre å bare laste ned en irc-klient.

Mølla har talt.
Opprinnelig postet av Binary
Det er vel bedre å samle alle på ett sted, nemlig #nff på efnet.
Last ned mirc eller noe og kom dere på irc. Mye bedre enn noe webchat...
Vis hele sitatet...
Webchat greia kobler til så dem kommer på #nff på efnet da.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av rl1


Webchat greia kobler til så dem kommer på #nff på efnet da.
Vis hele sitatet...
Takk, zethz0r. Er fullstendig klar over at webchat greia kobler seg til #nff på efnet. Men eg uttrykte bare min mening om kor anti-kult eg synst det er med sånne teite java-irc-klienter.
www.mircx.com f.ex har jo en sånn på index'en sin. Det ser ikkje bra ut og det tar tid å loade dritten, sjølv om ingen egentlig gidder å chatte på den. Unødvendig.
Opprinnelig postet av MaLbOlGiA


Takk, zethz0r. Er fullstendig klar over at webchat greia kobler seg til #nff på efnet. Men eg uttrykte bare min mening om kor anti-kult eg synst det er med sånne teite java-irc-klienter.
www.mircx.com f.ex har jo en sånn på index'en sin. Det ser ikkje bra ut og det tar tid å loade dritten, sjølv om ingen egentlig gidder å chatte på den. Unødvendig.
Vis hele sitatet...
Postet min var egentlig rettet mot Binary, jeg forsto at du fatta at webchatten kobler seg til #nff på efnet
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
oi sheit. Leste ikkje det der skikkelig. Trudde det var meg du quota og, men eg kunne bare ikkje huske når i helvete eg hadde sagt det der

Mølla er flau.
Better than thou.
En annen ting er vel at da ville alle sånne 1posts folk kommet og flodda om ftp'er og ting..
rekylvinyl.no
binary og MaLbOlGiA, tror dere missforstår poenget med en slik webchat. den skal jo på ingen måte konkurere mot en god ircclient. tror egentlig folk skjønner det
men derimot så kan det være man er i situasjoner man ønsker å få tatt en rask prat med noen på #nff når du sitter på en fremmed data...eller kanskje i jobb sammenheng, som jeg noen ganger bruker webchaten til, jeg vil legge igjen minst mulig spor på jobben. da kan det i noen tilfeller være greit å slippe å laste ned + installere en ircclient.
metrom: har du mulighet til å få lagt webchatten på vanlig http port? Jeg kommer ikke inn på den eller mIRC når jeg er på skolen, pga så godt som ALLE portene er sperret
Viss det skal være noe nff webchat thingy, må det i det minste være cgi basert. *hater java-thing*
My bad, trodde det var sånn custom chat-greie med eget chatterom som ikke var koblet til efnet.
Sikkert kjekt det å ha det...
/me foretrekker fremdeles vanlige irc-klienter.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
forøvrig så er det viden kjent at java-irc på servere SLUKER systemressurser.. så hvis dere syntes nff sliter nå.. forestill dere åssn den er med den appletten i tillegg.

forøvrig så sier jeg som alle andre;
nFF har egen chattekanal.. og det er #nff på EFNet (IRC)
last ned mIRC på www.mirc.co.uk og chatt ivei

det kommer aldri til å bli noe webchat på denne siden. punktum