Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 645
skulle egentlig poste dette i softwareforumet, men så fant jeg det ikke... i alle fall, jeg prøver å få 3ds til å virke i win2k, men får det ikke til. har brukt det før, og fått det til å virke, men da under win98.

her er feilmeldingene som kommer...


tror det er noe i veien med win2k sin håndtering av cdantsrv.exe
det bør finnes en løsning på det, fordi jeg mast setup under innstalleringen av win2k, alt kræsjet og jeg måtte formatere, og har lastet nesten 150 megabyte de siste dagene over isdn...
Sist endret av nso; 7. september 2009 kl. 13:05.
Jeg har installert 3dsmax4 på min win2k maskin, funker fett her
jeg har aldri hatt noe problem med 3dsmax R3 i win2k

kanskje du bør prøve en annen crack eller noe? bare et tips ut fra lufta, for jeg har ikke peil på de feilmeldingane der

det er c-dilla systemet det klikker for. tror det ligger noen gamle nøkler gjemt på et bortgjemt sted i registeret. har slettet alt som har med cdilla å gjøre, men til ingen nytte. har prøvd å avinstallere cdilla og installere det på nytt, men det gikk heller ikke.
klarte å ordne det. søkte etter den gamle registreringskoden i registeret og fant en bortgjemt nøkkel og slettet den.