Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 976
Prinsesse Märtha Louise forlovet med Ari Behn
Prinsesse Märtha Louise (30) har forlovet seg med kjæresten Ari Behn (29).

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2452901

Heheheh! Synes det er så bra at det skjer ! Trur nesten alle gammle monarki fantaster missliker han Ari ille. Lurer på åssen raksjonene kan bli av dette ! Monarkiet går uvante veier, ja Først Houseparty dama, så dop diktern
Ikke diss Mette Marit, er tross alt svakt i familie med ho

Uansett, håper monarkiet ryker! Hvorfor i helvete skulle det bry meg om Martha Louis og en eller annen forfatter eller no skal gifte seg? Jeg kunne ikke brydd meg mindre!!! Grrr...
Jaaah! Er så enig, hvorfor skal vi ha dem egentlig ! Vi burde få president..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hva hadde skjedd om kronprins haakon hadde blitt samboer med en mann?
Bra for dem

Og uansett vil hun aldri bli dronning, så jeg kan heller ikke se noe sterke motforestillinger her. Synes Ari virker kul jeg, og desuten skriver han godt.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Begynner å bli en smule lei av det kongefamilie maset nå, ihvertfall etter brylupet til kronprinsen.
Opprinnelig postet av Tias
Hva hadde skjedd om kronprins haakon hadde blitt samboer med en mann?
Vis hele sitatet...
Homofile hadde fått lov til å adoptere barn (vet ikke om de har lov, men mener å huske at det er mye diskutert tema?). Ellers ville det vel ikke skjedd så mye, annet enn at jeg hadde ledd meg ihjel
Opprinnelig postet av Tias
Hva hadde skjedd om kronprins haakon hadde blitt samboer med en mann?
Vis hele sitatet...
da hadde norge blitt det første landet i verden med to konger...
Opprinnelig postet av frittjaaff


da hadde norge blitt det første landet i verden med to konger...
Vis hele sitatet...
tviler jeg på.. tror vi hadde fått republikk fortere enn svint!
Opprinnelig postet av rl1
Ikke diss Mette Marit, er tross alt svakt i familie med ho

Uansett, håper monarkiet ryker! Hvorfor i helvete skulle det bry meg om Martha Louis og en eller annen forfatter eller no skal gifte seg? Jeg kunne ikke brydd meg mindre!!! Grrr...
Vis hele sitatet...
Med andre ord så er du og zeth i slekt!

Free6
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Free6


Med andre ord så er du og zeth i slekt!

Free6
Vis hele sitatet...
ja, det skulle jeg mene!
Faen, hvorfor skal vi ha monarki når disse dokkene går og gifter seg med hvem som helst?

Eller det er jo helt greit at de gifter seg med hvem de vil, men da kunne jo de gi fra seg alt som har med kongelighet å gjøre.
Opprinnelig postet av Free6


Med andre ord så er du og zeth i slekt!

Free6
Vis hele sitatet...
rl1 == zeth

Jeg har bytta nick
Ari passer ikke til og bli prins... Blir for dumt altså!
Kommer til og ødlegge tv kveldene mine i flere måneder framover..
Surt!! Få president hadde gjort seg... Vi kan arve Clinton..
Helten min.. hehe...
Opprinnelig postet av Sc00peX
Ari passer ikke til og bli prins... Blir for dumt altså!
Kommer til og ødlegge tv kveldene mine i flere måneder framover..
Vis hele sitatet...
Han blir IKKE prins det er allerede bestemt, men om han hadde blitt det, hva hadde vært så galt med det?? Må vel tross alt være en av de mest presentable og oppegående "offentlige" personene vi har her til lands.

Surt!! Få president hadde gjort seg... Vi kan arve Clinton..
Helten min.. hehe...
Vis hele sitatet...
Jaaa, en triggerhappy gammmel gris er sikkert å foretrekke
Jeg fatter ikke hvorfor debatten alltid er "monarki eller republikk ?". Man må da på død og liv ikke ha et svett symbolsk "overhode". Det er helt ulogisk.

Avskaff alle monarkier og republikker, ser faen ikke poenget med noen av dem.
Better than thou.
Opprinnelig postet av elukS

Jaaa, en triggerhappy gammmel gris er sikkert å foretrekke
Vis hele sitatet...
Kan ikke huske Clinton som triggerhappy akkuratt.. Tror nesten de 8 årene han var president var de roligste i hele USA's historie..

Og til Ana:
Opprinnelig postet av Carlo


Kan ikke huske Clinton som triggerhappy akkuratt.. Tror nesten de 8 årene han var president var de roligste i hele USA's historie..
Vis hele sitatet...
Men det var heller ingen som smalt ned WTC mens han var president...
jeg vet ikke om Ari Behn er den typen du kan dra med hjem til mor og far og få skryt av. Tror Martha er desp. men vil ikke tenke mere på hva hun sulter etter... Tenk om f.eks kongen og dronningen koser seg som de i prix reklamen eller no (den med foreldrene som leker gris og bonde). Selv om kongefamilien er en sliten gjeng preget av åresvis med incest, må jeg inrømme at jeg heller vil ha dem enn en president. Hvorfor? Det er ikke mange land som fremdeles har monarki, og det gir landet vært et lite særpreg.
Festene der i garden blir nok ikke de samme lenger nei med Ari og Mette

Ough, synest heller at Ari er desp...

Dø monarki! DØ!