Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  120 12549
Linken på Lefdal/Elkjøp er god nok http://tubby.scene7.com/is/image/tubby/feature_acer_cashback_1000_no?$prod_featureing$
Jeg fant aldri den linken, men er linket tidligere i posten her tror jeg.

Jeg brukte denne
https://eu-deals.acer.com/no_NO/deal.../participation
Hvor mye er det tastaturet koster ? Finner ingen norske nettbutikker som selger den.

Hvorfor koster tastaturet mer enn nettbrettet? http://www.prisjakt.no/product.php?p=878629
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hvordan fungerer dette her? Hvor fort får jeg pengene hvis jeg tar cashback på denne?
Du får cashback pengene med Wire Transfer fra utlandet ca 4-6 uker (helt opp til 8 uker), slik har jeg ihvertfall forstått det.
Da har jeg bestillt en W510, som gave til dama.
Leser at cashback kan ta opptil 6-8 uker, men det klarer jeg fint å vente.
Om det går igjennom, så er kr 995,- for detta nettbrettet utrolig billig!
Sitat av Den modige Vis innlegg
Hvorfor koster tastaturet mer enn nettbrettet? http://www.prisjakt.no/product.php?p=878629
Vis hele sitatet...
Fordi, de akkurat som blekkskrivere tjener pengene på tillegget
Fett! DA har jeg også bestilt den, noen som kan forklarte meg om de har fått svar om at pengene kommer tilbake fra asus ?

Sefølgelig mente jeg acer lol

Men alt totalt kosta 2044 kr - 1000 kr i retur
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Da har jeg bestilt! Får se om jeg får penger tilbake. Uansett, så var det jo tilbud på den uansett :kr
Nå er w510 også utsolgt. Vi får håpe de kommer med " beklager men vi har ikke w510 på lager " du får enda bedre w700 :P
Jeg bestillte W510 på lørdag, og fikk den allerede i posten idag med expresslevering.
Jeg har allerede fyllt ut cashback-skjemaet online og sendt inn. Jeg kommer med en tilbakemelding om hvordan det går!
^Bestilte også den på lørdag, min står fortsatt reservert...
Sitat av jpano Vis innlegg
^Bestilte også den på lørdag, min står fortsatt reservert...
Vis hele sitatet...
samme her, har sendt dem mail men de svarte ikk i hele dag !
Off-topic, men kineserne klarer å produsere tablets som er bedre og mye billigere enn flagskipene til de vestlige selskapene. Har selv eid "Pipo M9" og er strålende fornøyd.
http://www.aliexpress.com/activities....html#cate-0-0
Sitat av Oddish Vis innlegg
Off-topic, men kineserne klarer å produsere tablets som er bedre og mye billigere enn flagskipene til de vestlige selskapene. Har selv eid "Pipo M9" og er strålende fornøyd.
http://www.aliexpress.com/activities....html#cate-0-0
Vis hele sitatet...
Den frister mer enn Acer med Windowskreft!
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av SRB Vis innlegg
samme her, har sendt dem mail men de svarte ikk i hele dag !
Vis hele sitatet...
Ja, hva skjer med det? Det har stått reservert i 2 dager nå jo
Noen som veit om noen butikker/nettbutikker som fortsatt har dette tilbudet? Finner ingenting..
Sitat av Oddish Vis innlegg
Off-topic, men kineserne klarer å produsere tablets som er bedre og mye billigere enn flagskipene til de vestlige selskapene. Har selv eid "Pipo M9" og er strålende fornøyd.
http://www.aliexpress.com/activities....html#cate-0-0
Vis hele sitatet...
Sjekket den siden du linket til og dem selger jo flere mobiler med specs som kan sammelignes med topptelefonene fra sony, htc og samsung til nesten halve prisen. Vil disse funke i Norge?
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Sjekket den siden du linket til og dem selger jo flere mobiler med specs som kan sammelignes med topptelefonene fra sony, htc og samsung til nesten halve prisen. Vil disse funke i Norge?
Vis hele sitatet...
Ja. Har ikke funnet eller hørt om telefoner som ikke støtter GSM eller 3G nettverket her i Norge. GSM-nettverket i Norge bruke 900 MHz og 1800 MHz. UMTS eller 3G bruker 2100 MHz båndet. Står i beskrivelsen av produktet hvilke bånd telefonen eller nettbrettet støtter.
Aliexpress er klart bedre enn noen andre nettbutikker fra Kina. Dealextreme er såååå 2012
Sitat av Oddish Vis innlegg
Ja. Har ikke funnet eller hørt om telefoner som ikke støtter GSM eller 3G nettverket her i Norge. GSM-nettverket i Norge bruke 900 MHz og 1800 MHz. UMTS eller 3G bruker 2100 MHz båndet. Står i beskrivelsen av produktet hvilke bånd telefonen eller nettbrettet støtter.
Aliexpress er klart bedre enn noen andre nettbutikker fra Kina. Dealextreme er såååå 2012
Vis hele sitatet...
Okei, frister litt å bestille en xiaomi mi3.
http://www.chinaphonereview.com/xiaomi-mi3-xiaomi-m3
Sist endret av HuskaIkke; 17. september 2013 kl. 11:21.
Den var litt dyr i forhold til spesifikasjonene. Man finner telefoner til rundt 200 dolllar med de samme specs'ene. Ikke forhast deg
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Ja, hva skjer med det? Det har stått reservert i 2 dager nå jo
Vis hele sitatet...
Ringte nå lefdal kundeservice , fikk beskjed om at pakken ble sendt i går selvom det står reservert på nettet.

ACNTL0KED001 AC W510 Z2760/2G/64S/10.1/W8 Postpakke (Internet) : 16.09.13
15. sep, kl. 16:15 - Postpakke (Internet) : 16.09.13

han hadde lite peiling der as, måtte vente 10 min før han fant noe ut.
Sitat av Oddish Vis innlegg
Den var litt dyr i forhold til spesifikasjonene. Man finner telefoner til rundt 200 dolllar med de samme specs'ene. Ikke forhast deg
Vis hele sitatet...
Den har jo spesifikasjoner sammenlignetet med sony z1 som kommer i oktober. Ganske bra spør du meg.
Sitat av SRB Vis innlegg
Ringte nå lefdal kundeservice , fikk beskjed om at pakken ble sendt i går selvom det står reservert på nettet.

ACNTL0KED001 AC W510 Z2760/2G/64S/10.1/W8 Postpakke (Internet) : 16.09.13
15. sep, kl. 16:15 - Postpakke (Internet) : 16.09.13

han hadde lite peiling der as, måtte vente 10 min før han fant noe ut.
Vis hele sitatet...
Håper det gjelder alle oss andre også, sendte inn klage/forespørsel tidligere idag...
Sitat av Oddish Vis innlegg
Ja. Har ikke funnet eller hørt om telefoner som ikke støtter GSM eller 3G nettverket her i Norge. GSM-nettverket i Norge bruke 900 MHz og 1800 MHz. UMTS eller 3G bruker 2100 MHz båndet. Står i beskrivelsen av produktet hvilke bånd telefonen eller nettbrettet støtter.
Aliexpress er klart bedre enn noen andre nettbutikker fra Kina. Dealextreme er såååå 2012
Vis hele sitatet...
Kremt. Aliexpress er en samleside der selgere og produsenter legger ut produkter til salgs på samme måte som Finn.no og Ebay.

Jeg har både fått gode og dårlige produkter herfra.
Men om du skal ha kopier laget av små barn i Kina med god kvalitet osv. er Aliexpress den siden jeg har funnet som er lettest å bruke. Kan nevne at ved å sjekke opp produsenten via Alibaba så kan du få mye info om de.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av SRB Vis innlegg
Ringte nå lefdal kundeservice , fikk beskjed om at pakken ble sendt i går selvom det står reservert på nettet.

ACNTL0KED001 AC W510 Z2760/2G/64S/10.1/W8 Postpakke (Internet) : 16.09.13
15. sep, kl. 16:15 - Postpakke (Internet) : 16.09.13

han hadde lite peiling der as, måtte vente 10 min før han fant noe ut.
Vis hele sitatet...
Hvor lang tid tar det for å sende pakke til deg? Fikk du sporingsnummer? Hvor i landet holder du til?
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Hvor lang tid tar det for å sende pakke til deg? Fikk du sporingsnummer? Hvor i landet holder du til?
Vis hele sitatet...
Jeg spurte spesifikt om det var sendt fra hovedlageret i sverige eller i norge men det visste han ikke. For en noob

Jeg bor i oslo , får se om pakken kommer idag eller ikke
Da jeg kontakte det så ga de meg sporingsnummeret , ellers så finner man ikke det nummeret noensted på nettet eller i ordrebegreftelsen
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Da ga de meg sporingsnummer, men kommer opp som ingen treff, så de har nok ikke sendt den enda
Står sendt nå.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av jpano Vis innlegg
Står sendt nå.
Vis hele sitatet...
På lefdal siden ja, men ikke på bring/posten.no
Ingen som veit hvor man fortsatt kan få tak i denne?
Evt. Noen som har erfaring med Samsung Galaxy Tab 2?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Uflaks Vis innlegg
Ingen som veit hvor man fortsatt kan få tak i denne?
Evt. Noen som har erfaring med Samsung Galaxy Tab 2?
Vis hele sitatet...
Du finner den på cdon til 3500.
Sitat av Uflaks Vis innlegg
Ingen som veit hvor man fortsatt kan få tak i denne?
Evt. Noen som har erfaring med Samsung Galaxy Tab 2?
Vis hele sitatet...
Hei, så den på elkjøp i Drammen idag til samme pris da jeg kjøpte GTA.
Sitat av toxicity Vis innlegg
Hei, så den på elkjøp i Drammen idag til samme pris da jeg kjøpte GTA.
Vis hele sitatet...
1995,-?

stemmer nok det ja - men uten tastatur og ingen cashback lenger nå :/
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av roffern Vis innlegg
1995,-?

stemmer nok det ja - men uten tastatur og ingen cashback lenger nå :/
Vis hele sitatet...
Cashback gjelder enda da
True ! Cashback gjelder enda, så får håpe pakken kommer imorra ! Har dårlig erfaring mtp GTA 5 som jeg måtte kjøpe i butikk idag :P
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Noen som har problemer med at sleep button på tableten ikke fungerer?
Testet min sleep button, funka den. Det å trykke på off knappen eller Fn+F4 har samme funksjon.

Men jeg klarte å avinstallere min "Huawei 3G Windows 8 app", tror den kommer fra Huawei, kan noen se hva den heter sånn at jeg finner den på store, eller om de har en link til den i store (om det går ann å linke) Fordi etter at jeg har avinstallert den så funker ikke 3G, litt rart at appen skal styre det.
Da fikk jeg sikret meg en til 1995,- på elkjøp i Drammen
Frua ble gla, men skulle gjerne hatt tak i en docking/tastatur...

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det , billigst mulig

Sitat av HanDuck Vis innlegg
Noen som har problemer med at sleep button på tableten ikke fungerer?
Vis hele sitatet...
Hvis det er powerknappen som skal funke som en sleep button, så virker det ikke på vår heller - vi må gå inn i instillinger og power også velge hvilemodus .. litt tungvindt
Powerknappen fungerer som "sleep" her på min w511 (64,3g). Så da må det være noe galt med din.
Bare sett powerknappen til ventemodus så funker det...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har fått tilbakebetalt enda?
13/09/2013 Kravets status: :Under behandling - kravet ditt vil bli behandlet innen 4 uker etter innsending

Imorgen har det gått 4 uker på min, så da skulle det går 4-6 uker, noen ganger 8, før de har kommet, så jeg har ihvertfall ikke fått noe enda.
Da har det gått 4 uker på min, og det står fortsatt "under behandling innen 4 uker"... hrfm... Litt irritert nå.
Når det høres for godt til å være sant, så er det nok det. Så dere har nok blitt lurt mtp cashback.
Hvorfor skal Acer/butikkene bruke et system merket med en kraftig * bak betingelsene med masse bullshit, istedet for å bare sette ned varen til 1000kr direkte? Cashback.... mer som bæsjback.
Sist endret av Deftones; 11. oktober 2013 kl. 23:07.
Jo, fordi de kjøpte våre meninger, vi måtte svare på noen spørsmål, pluss at de nå har vår addresse og email. Det kan være vært pengene for Acer med noen få brukere som har svart dem på noe småtteri.

Sitat av Deftones Vis innlegg
Hvorfor skal Acer/butikkene bruke et system merket med en kraftig * bak betingelsene med masse bullshit, istedet for å bare sette ned varen til 1000kr direkte? Cashback.... mer som bæsjback.
Vis hele sitatet...
Har fortsatt ikke fått cashback, noen andre? Tror jeg sender de en mail snart..