Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 931
Jeg har ikke noe greier på spill, men jeg liker å spille.
Men jeg vet ikke hva jeg skal spille, har dere forslag?

Takk på forhånd
League of Legends
The binding of Isaac
Diablo serien
Mass Effect 3
Dragon age spillene
The Elder Scrolls serien.
Heroes III
Terriara
Orcs must die!
Dead Space serien
Battlefield serien
Call of Duty serien

Du kan eventuelt laste ned emulator til Playstation, Nintendo eller Game Boy om du føler deg i litt konsollhumør!
Til Nintendo 64 må jo Zelda så klart testes!
Kan anbefale Final Fantasy serien til Playstation, både på PS1 og PS2.
Legend of Dragoon er også ett fantastisk spill til PS1! Holder på med andre gjennomføring på mobilen min med det nå
Du har jo alltids Pokemon eller Fire Emblem til GBA

Vet jeg er litt RPG / Upgrade / levels spill freak! But that's how i am!
Vet noen om man kan kjøpe ps1 spill lengre
veit jeg blir slakta ner nuh, men WOW beste spillet ever om man liker gode historier og masse ting og tang man kan gjøre quests, achi hunting, pve og pvp + crafting og div andre greier
Du kan nok sikkert få tak i dem på nettet.
Men tror ikke det er mange butikker i Norge som har dem nå lenger.
http://games1.no/ps1-spill/view-all-products
Google er din venn Du kan også sjekke på Finn. Vet at det er mange som selger sine gamle konsoller samt spill der.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Guild Wars 2 all the way.
Dette kan jo bli litt vansklig.

Liker du Roleplay games vil det anbefale World of Warcraft, Rift, Guild wars. Det er også en haug med free2play spill på Steam.

Lyst på litt mer action packed anbefaler jeg Battlefield 3, Battlefield bad comapany 2, Call of duty.

Eller zombie spill? da er det et Arma 2 mod som heter Dayz, Left 4 dead osv.

Men jeg anbefaler deg å installere Steam
Gratis spill

De beste f2p spillene

Vil tro du kan finne noen spill som passer i disse trådene :>

Ikke så lett for andre å komme med tips når vi vet null & nada om hvilke type sjanger av spill etc du liker..
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av doleeribyen Vis innlegg
Jeg har ikke noe greier på spill, men jeg liker å spille.
Men jeg vet ikke hva jeg skal spille, har dere forslag?

Takk på forhånd
Vis hele sitatet...

Du sier du liker å spille, hvilke(t) spille er det du har prøvd da? Fint om du nevner litt interesser og sånt, så er det lettere å anbefale noe akkurat DU liker Kan jo ta et par gjetninger her uansett da.

Om du har interesse for biler og motor så er blant annet Gran Turismo og Forza-seriene veldig bra, eller så har du Trackmania som er gratis.

Liker du sport er selvsagt Fifa og kanskje NHL morsomme spill.

Digget du lego når du var mindre ( kanskje fortsatt?) Isåfall burde du sjekke ut Minecraft. Morsomt spill med mye bygging.

Liker du skytespill og action så er vel både Call of Duty-serien og Battlefield spill å sjekke ut.

Playstation 1 spill kan du være heldig og finne på Gamestop eller bruktbutikker. Eller så kan du ta en titt her: http://sortiment.no/no/288-playstation
god of war!
Mine favoritt-spill:

Bioshock (ikke bioshock 2, den sugde)
Counter Strike
Half Life
Portal
Fallout 3 og New Vegas