Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 874
O. J. Simpson har inrømmet drapet på eks kona, dette påstår ihvertfall den nåværende samboeren (lurer på hvor lenge det vil vare nå..)

les mer på TV2
http://www.tv2.no/underholdning/nyheter/article.jhtml?articleID=21266

- O. J. innrømmet drap
Publisert kl. 11:58
O. J. Simpson er i hardt vær igjen. Nå påstår hans moren til hans nye samboer at han innrømmet drapet på Nicole Simpson da han truet med å drepe hennes datter.

I følge den amerikanske tabloidavisen National Enquirer sier O. J. Simpsons "svigermor" Cathy Bellamy at trusselen ble fremsatt etter en vill kokain-fest i Florida. Der hennes 26-årige datter, Christine Prody, var en av deltakerne.




- Jeg myrdet Nicole, og jeg kan også drepe deg, så pass deg. Jeg har sluppet unna ett mord, og jeg kan gjøre deg igjen. Du skal ikke feste med andre. Du skal feste med meg. Fortsetter du slik, så kommer du ikke til å feste med noen som helst, påstår Bellamy at O. J. skal ha sagt til Prody.

Bellamy er bekymret for at datteren ikke tar trusselen alvorlig.

- Hun er så avhengig av narkotika, at hun ikke enser noen ting, sier hun.

O. J. Simpson flyttet til Florida for å starte et nytt liv etter den langvarige rettsaken i kjølvannet av drapssiktelsen i 1994. Han fikk foreldreretten for barna Sidny Brooke og Justin, og de siste årene har han levd et ganske stormfullt samliv med den 26 år gamle servitrisen.

I begynnelsen av desember fikk O. J. Simpson politiet på døra i Florida. De lette etter narko i huset hans, etter at telefonavlytting av en narkohandler avslørte at O. J. selv hadde ringt og bestilt ecstasy. Politiet fant ingenting, og O. J. slapp arrestasjon.

Tilrettelagt av Erling Finsrud
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri satt meg så veldig inn i O.J. saken, men han virker jo rimelig teit i huet hvis han faktisk har sagt det. Ble jo sagt etter en "vill koakin fest" så vet ikke helt om det er til å stole på da, eller bare en "trussel".
Trådstarter
du har bytta tilbake til zeth !!
Uff, da er en ny runde igang da sannsynligvis..,men jeg er litt i tvil til hva folk sier, de er jo så PR-kåte at dem kan finne på å si hva som helst..

ehy, zeth is back
bra at du skiftet tilbake, zeth er mye kulere en rl1...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Takk for pasting zeth
Trodde med engang du mente Otto Jespersen [O.J.]