Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 848
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Vel, noen som har sett VG/Dagbladet/Tv2 i dag?
Joda, han godeste Walker Lindth eller hva han het (amerikaneren som slåss for Taliban.....) har plapra til myndighetene under ett avhør som krigsfange...
Terroren i Usa 11sept. var bare 1fase i en større operasjon..

Fase 1
WTC tragedien

Fase 2
Biologiske Våpen

Fase 4
Total utsletting av usa...

Det skummle er at Fase 2 skulle være påbegynt innen utgangen av den hellige måneden ramadan, som ender på søndag....
Det er usikkert hvor mye av det som han har sagt som er riktig, men usa tar det ganske alvorlig, og det er jo forståelig nok...
Så in 3 more days, by by to american glory.
Stemmer dette så ligger folka tynt an...
Synspunkter??
Totto
Tror lite på at Afghanistan skal utslette USA
We're only gonna die ....
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jau, det er skummelt, all right. det verste er at det ikke er så veldig vanskelig å få usa til å knele heller. hva hvis de f. eks stakk av med skinneganger til tog over hele usa, slik at alle langdistansetogene ikke kom fram, knerte en nix-lignende server i usa, lage parkeringsplass av noen par viktige militære mål, kanskje sprenge frihetsgudinnen slik at den faller over new york.. mange muligheter. trenger ikke store militære styrker til slikt arbeid.
Better than thou.
by by til deg og (bye er det riktige ordet)

Næmen, særiøst.. Jeg tror ikke det egentlig.. Hvor ble det av fase 3 forresten?
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
litt skummelt spør du meg..
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Det er nå grenser for hva de små allah-gloidene klarer og da. skal en del atombomber til for å klare den siste fasen må jeg si.
Men men......alle verdensriker tar slutt en dag..........
Opprinnelig postet av Apraksin
Det er nå grenser for hva de små allah-gloidene klarer og da. skal en del atombomber til for å klare den siste fasen må jeg si.
Vis hele sitatet...
Ikke glem ryktene om at de har atom materiale slik at de kan sprenge dette materialet opp med vanlig sprengstoff.
Gir radiation og hele pakka... Fattigmann bombe eller hva de kaller det...
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
jojo. men det vill jo ikke gi så mye mer resultat en en gigga-evakuering og et megaforbruk av jodd. okei da, kansje litt mer konsekvens en det , men det vil på inegn måte knekke et så stor samfunn bare med en slik bombe
(feil forum?)

tviler på de har ressursene til det..
men det er jo lov å håpe..
hmm, blei kanskje litt å ta i, jeg ønsker jo ikke at alle i usa skal dø (noen kanskje). skulle bare ønske de kunne innsett alle feil de har gjort og fortsatt gjør.
Jeg tviler sterkt, faktisk 100%. Taliban/Al-quaeada greia, er jo bomba til helvete uansett. Å utslette USA er ikke noe som tar 2 minutter, det er jo jævli stort land...
Problemet er vel at jo mere han forteller jo flere frynsegoder, å gode avtaller får han.

Snart innrømer han vel drapet på JFK også. Så blir han flyttet inn på hotell, å slipper å sitte i en konteiner hele dagen.


Desuten så var han ikke spesielt høyt oppe i taliban hirarkiet (tror pentagon), så han gjenforteller bare propaganda som var ment for mannen i gaten?
Sist endret av Kongen; 14. desember 2001 kl. 13:55.
Bæh.. bin laden sine smådilt er for opptatt av allah til å foreta seg noe som helts.. anyways, gjør de noe kommer USA bare med alt stasjet sitt til $800 Billion(årlig) og dasker de til døde.
Fase 1
WTC tragedien

Fase 2
Biologiske Våpen

Fase 4
Total utsletting av usa...
Vis hele sitatet...
Hehe, minner om den South Park episoden med dvergene:
"Phase 1: Panties
Phase 2: ....
Pahse 3: Profit" :P

Jeg tror ikke USA har så veldig mye å frykte... de er tross alt veldig godt forberedt på det meste nå. Tipper også det han typen sa bare var propaganda for å få taliban-tilhengerene til å gjøre opprør eller noe. Dette er bare de siste krampetrekningene til taliban... (håper jeg )