Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 10025
Jeg og to kompiser tenkte vi skulle begynne med graffiti eller ihvertfall prøve. Og da trenger vi noen cans. Vet at det finnes sider som montanacans.no, men hvor får jeg kjøpt i Oslo? Helst litt billig.
Sist endret av CharlieKelly; 16. august 2012 kl. 23:45.
Oslo Kunstmateriell AKA Blackout. Ligger på Grunerløkka eller hva det heter..
Blackout er lagt ned
Thompson S Hunter
blackout er som nevnt lagt ned. tare stylez i asker er å anbefale
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Europris har vel?
Stikk på KEM. Det er ved utestedet blå. De har full stock av molotow.
har kem fått inn belton? pris?
55 kr for 400ml, 69 kr for 600ml. Det er uten evt studentrabatt feks.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Var innom KEM for noen uker siden, og kan bekrefte at de har MASSE av Molotow Premium Belton
▼ ... over en måned senere ... ▼
Tenker nå og male litt på de hvite veggene hjemme, tenkte først og fremst på fargene - svart / rød / blå
Hvor kan jeg kjøpe cans?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
www.KEM.no om du bor i Oslo
http://www.montanacans.net/ for bestilling på nett / henting i Asker.
Du burde også tenkte på at de avgir giftegasser i to dager etter du har sprayet(?)
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Europris har vel?
Vis hele sitatet...
Prøvd Europris sine, ikke noe å skryte av. Heller ikke Biltema hvis det kunne vært et alternativ, gikk inn med en tom bag og kom ut med en som var full av skrap...

Men hvis du bestiller Fra MTN Norge Kan du hente varene i Asker. Stort utvalg og gode priser!
Sist endret av BareAnders; 26. september 2012 kl. 16:57.
Sitat av BareAnders Vis innlegg
Prøvd Europris sine, ikke noe å skryte av. Heller ikke Biltema hvis det kunne vært et alternativ, gikk inn med en tom bag og kom ut med en som var full av skrap...

Men hvis du bestiller Fra MTN Norge Kan du hente varene i Asker. Stort utvalg og gode priser!
Vis hele sitatet...
Det er jo fordi lakken i de butikkene er lagd for biler og for det meste andre typer metall. De som er lagd for graffiti/street art har jo "No Drip" og endel andre "features" som er lagd for denne type maling
▼ ... noen uker senere ... ▼
Slenger inn denne!

facebook/OsloFargeTusj

Så den i newsfeeden idag!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Når jeg var liten dro vi til Danmark og handla, husker godt gode gamle mr spray hotpaint. Ellers racka man bare all tectylen og rostoppen på statoil. Var jo halve moroa. jeg har en diger kasse med artline 20mm/30mm og flere liter med tybring ink liggende i kjellern. Trilla en gang ut 70 liter tybring ink fra tybring og gjedde som lå på økern. Fine tider det var. Har større respekt for de som bomber og maler i dag en gutta fra tidlig nitti.
Si ifra om jeg skal hooke dere noe ink om dere trenger
Sitat av illest Vis innlegg
Når jeg var liten dro vi til Danmark og handla, husker godt gode gamle mr spray hotpaint. Ellers racka man bare all tectylen og rostoppen på statoil. Var jo halve moroa. jeg har en diger kasse med artline 20mm/30mm og flere liter med tybring ink liggende i kjellern. Trilla en gang ut 70 liter tybring ink fra tybring og gjedde som lå på økern. Fine tider det var. Har større respekt for de som bomber og maler i dag en gutta fra tidlig nitti.
Vis hele sitatet...
Dette er definisjonen av 90-talls Oslo-graffiti.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Ville bare meddele at det er en ny kafe/butikk Aktivisten Kafe som åpner imorgen 15.00, som har feit stock av MTN 94, OTR markers, blekk, filmer og andre ting. Adresse: Toftes gate 68, Oslo.
Sitat av Nick O' Teen Vis innlegg
Ville bare meddele at det er en ny kafe/butikk Aktivisten Kafe som åpner imorgen 15.00, som har feit stock av MTN 94, OTR markers, blekk, filmer og andre ting. Adresse: Toftes gate 68, Oslo.
Vis hele sitatet...
her er nettsiden deres: http://aktivistenkafe.wordpress.com/

tror ikke den er helt ferdig...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Oslo Farge & Tusj
Trondheimsveien 110.

Aktivisten
Toftesgate 68.

KEM
Brenneriveien 9b.

Edit: ops, så ikke at disse allerede var nevnt. Aktivisten har noe lavere priser enn resten og ca det samme utvalget.
Sist endret av vacant; 10. juli 2013 kl. 01:40.
Noen som veit hvem som har åpna den aktivist-sjappa? Så den randomly her om dagen og har ikke hørt noe om den fra de vanlige miljøene.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sikker noen blitzere