Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 805
Hallohallo

sitter nå og ser på noen bruktspill fra amazon. dollaren er jo fette lav nå, og endte opp med 12 bruktspill fra en selger. 70 dollar blir rundt 400 (500 med toll). mitt spørsmål er, hvor mye frakt blir det da?

haha jeg er noob. er det ett underforum jeg burde hatt denne tråden i?
Sist endret av RabbitPen; 15. september 2012 kl. 16:56.
Bruk DHL, UPS, USPS el.l de har vel alle fraktberegning på sine sider.
Husker at jeg endte opp med en fraktsum på 110 dollar fra California en gang.
pakken var ikke noe spesiellt stor eller tung heller...
Er det noe vits å spørre om hva frakten blir? Du har allerede bestilt, du kommer deg ikke utenom frakta da. Unødvendig
Sitat av Oatre Vis innlegg
Er det noe vits å spørre om hva frakten blir? Du har allerede bestilt, du kommer deg ikke utenom frakta da. Unødvendig
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke bestilt enda!
Litt off-topic, men du bør nok legge på en hundrelapp til på totalsummen, da fortollingsgebyr ligger på 107kr. Pluss 25 % moms også, selvfølgelig.
Har hørt at noen av vennene mine ber en venn av dem som bur i USA å kjøpe produkter for de å sende den til de uten ekstra konstander Så vis du skjenner noen der så hadde det var konge xD
Spør selgeren om han vil sette prisen på pakken til f.eks 25$ eller sende den som gave?
Da blir det vel ingen toll, frakt må du nesten høre med selgeren om.
om selger sender til Norge så er det smertefritt, og gjerne en liten sum penger, sender selger ikke til Norge og du spørr om han kan gjøre det anyways, da blir det gjerne drit dyrt, sjekka selv for ett par år siden ett par slike rc bil skall som kosta 15$ men han sendte ikke til Norge, og om han sku det måtte han ha 150$ pga strl, så ikke alltid lurt om han ikke sender til Norge ifra starten