Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3194
Banksy slår til i London igjen:

http://2.bp.blogspot.com/-JFQbSkPu92U/UA1lMlZnR6I/AAAAAAAAAHM/19arWtYrozk/s400/mis2.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-i_RoCCGdcR0/UA1lNUMXE7I/AAAAAAAAAHU/2XdPvFAeq8o/s640/pv12.jpg
Håper han har mer godbiter på lur, for jeg må si at jeg virkelig liker verkene hans.
Det første bildet var ganske brak, mens det andre falt jeg for med en gang. Denne fyren kan det han driver med.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
Stilige piecer, men må si meg enig med Tawon, den andre piece'n var virkelig drit fet.
Sitat av shallabaiz Vis innlegg
Stilige piecer, men må si meg enig med Tawon, den andre piece'n var virkelig drit fet.
Vis hele sitatet...
Er da strengt tatt ikke noen piece på noen av bildene.

Kjedelig var det uansett..
Hverdags Slask
shallabaiz's Avatar
well.. kommer helt ann på hvilke stiler du liker det
Wow, den første var grei. Men den andre var fantastisk! Madrassen gjør bare hele greia enda bedre, prikken over "i" en
Banksy er et av nåtidens største kunstnere spør du meg.
Sist endret av Juicekongen; 31. juli 2012 kl. 21:23.
Sitat av shallabaiz Vis innlegg
well.. kommer helt ann på hvilke stiler du liker det
Vis hele sitatet...
Stil eller ei, det er INGEN piecer på noen av bildene!...



Å skal vedde ballene mine på at det fleste elsker Banksy er fordi det er den eneste streetartisten de har hørt om.. sell out!
Sist endret av KjellFresh; 5. august 2012 kl. 03:26.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Å skal vedde ballene mine på at det fleste elsker Banksy er fordi det er den eneste streetartisten de har hørt om.. sell out!
Vis hele sitatet...
Greit, vi skjønner det; du kan mer om graffiti og streetart enn noen av oss!

Og skal du være pirkete på termer som "piece" etc, så kan du hvertfall klare det opp for uvitende på en konstruktiv måte, istedenfor å bare drite på tråden og skape bad vibes!
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Greit, vi skjønner det; du kan mer om graffiti og streetart enn noen av oss!

Og skal du være pirkete på termer som "piece" etc, så kan du hvertfall klare det opp for uvitende på en konstruktiv måte, istedenfor å bare drite på tråden og skape bad vibes!
Vis hele sitatet...
Har da aldri påstått at jeg kan mer enn ALLE andre heller. Men greit, skal ikke ødlegge tråden med negative vibber. Men en dårlig dag, å at streetart skal defineres som piecer fikk bare fram en sterk irritasjon i meg :P

Å opplever støtt og stadig at folk som hater graffiti, elsker banksy..