Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1404
Nå håper jeg det ramler inn noen tur interesserte og/eller jakt fanatikere da jeg trenger hjelp til og finne en litt uvanelig gjenstand.

Det jeg leter etter er en slags form for trekkvogn med hjul lik den man ofte benytter på hunder men da beregnet på mennesker med samme type dra/feste system som en pulk har og gjerne store hjul lik de man benytter på sykler.

Ideen er da å bruke en slik til og dra med større last på tur utenom vinter halvåret i fjell og mark.

Jeg vet det fins noen få slike traller/vogner beregnet på elg/hjort og lignende når man skal dra de ut av skogen etter jakt men disse har ofte kun et håndtak å dra etter og ingen slik sele mekanisme slik som du har på en pulk.
Jeg vet jeg lett kunne modifisert en slik om det ikke finnes et mer spessialisert produkt men de er som sagt ikke "perfekt" for oppgaven.
Eksempel på en slik:
http://www.cabelas.com/game-carts-ca...hauler-3.shtml

Om noen faktisk skjønner hva det er jeg snakker om og vet hvor jeg kan finne noe slikt ville all hjelp blitt tatt godt imot.

*bump* <-- føler det lar seg unnskylde da denne ble lagt ut kl. 2 igår natt og neppe så mange så den.

Huh... går det ann å bumpe her da tro...?

nei... men det var jo utrolig praktisk...