Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 10789
Jeg kunne tenkt meg et lesebrett/e-bok-leser, men jeg finner ingen brukbare på de norske nettbutikkene. Aller helst kunne jeg tenkt meg en Kindle, noen som vet hvor man får kjøpt disse i Norge?

Takk.
Kvalifisert idiot
TheDarkOne's Avatar
Jeg bestilte på amazon.com og fikk den levert på døren kort tid senere. Veldig lite skummelt. Den blir knyttet opp mot din amazon-konto som gjør at du kan kjøpe titler med ett klikk og lese dem seksti sekunder senere - samt lage ønskelister, få anbefalinger på hva du kan like og topplister på e-post, osv. Reddet mang en kjedelig togtur. Du bør være obs på at det stort sett er engelske titler tilgjengelig. Om språket ikke er et problem så kommer du ikke til å angre på dette kjøpet.
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
Trådstarter
Ja da får jeg handle fra Amazon. Da har jeg et annet spørsmål. Si jeg har en del PDF filer på Pcen, kan jeg overføre disse til en Amazon Touch?
Jeg har Kindle 3, en gammel versjon, den viser PDF uten problemer.
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
Trådstarter
Det høres bra ut, men jeg mente; Jeg har ikke WLAN på studenthybelen, så jeg lurte på om det er så enkelt som å bruke en usb kabel til å overføre PDF filer fra pcen til lesebrettet?
Sitat av Dounut Vis innlegg
Jeg har Kindle 3, en gammel versjon, den viser PDF uten problemer.
Vis hele sitatet...
Jeg synes egentlig at pdf'er kan bli litt grumste på kindle sammenlignet med vanlige e-bøker
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Det høres bra ut, men jeg mente; Jeg har ikke WLAN på studenthybelen, så jeg lurte på om det er så enkelt som å bruke en usb kabel til å overføre PDF filer fra pcen til lesebrettet?
Vis hele sitatet...
Det går fint.