Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 561
Hallo,

Jeg lurte på om det er mulig å konfigurere en Minecraft server mappe slik at en person jeg vil skal kunne se den.

Jeg skal hoste en server for en venn, og han vil gjerne ha tilgang til filene om serveren skulle krasje og jeg ikke var hjemme. Da kunne han ha restartet serveren remote. Det er BARE han som skal ha tilgang til denne mappen.

Er dette mulig i Windows 7 Ultimate 64?
Takk for svar.
En enkel løsning kan være at du kjører Team Viewer hele tiden, og lar han logge seg inn når han vil.
ja, sett opp SSH server og en FTP server
#1
Xernox's Avatar
Trådstarter
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
En enkel løsning kan være at du kjører Team Viewer hele tiden, og lar han logge seg inn når han vil.
Vis hele sitatet...
Da har jeg en siste utvei, takk. Vil bare se om det er noen andre metoder. Det er ikke morsomt at han har tilgang til PCen min 24/7, hehe.

Sitat av Mathiasbk Vis innlegg
ja, sett opp SSH server og en FTP server
Vis hele sitatet...
Er dette vanskelig? Jeg kan ingenting om SSH, hvor vil denne serveren være?
har desverre ikke noe erfaring med SSH på windows, bare linux. men tror ikke det skal være så altfor vanskelig. google it
ftp er lett å sette opp, bare last ned filezilla server