Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2804
Hei igjen dere!

Hvis det var sånn at jeg skulle hatt tak i en stungun/strømpistol etc..

Hvor på nettet er det tryggest og bestille en slik en? Slik at tollveseneteller purken ikke får snusen i det. Eller er det 50/50 for å bli tatt? Noen som vet?!
HVis det blir pakket diskre, er det sikkert ikke så stor sjanse for å bli tatt. Men jeg ville ikke gjort dette hvis jeg hadde vært deg. men det hadde sikkert vært kjekt med en grei stungun på byen, slik at tøffingene får seg en overraskelse.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av spelley Vis innlegg
HVis det blir pakket diskre, er det sikkert ikke så stor sjanse for å bli tatt. Men jeg ville ikke gjort dette hvis jeg hadde vært deg. men det hadde sikkert vært kjekt med en grei stungun på byen, slik at tøffingene får seg en overraskelse.
Vis hele sitatet...
ja høres virkelig flott ut.
hadde noen brukt en stungun på meg hadde jeg gitt meg der og da, og kommet på døren dagen etterpå.

hint:
1. det er ulovlig å bruke eller eie i norge
2. det klassifiseres såvidt jeg vet som et våpen, og blir den stoppet i tollen så sender de den ikke bare tilbake, du får en kraftig smekk på pungen og muligens rullebladet.

-a
Kjøp i utlandet å ta med selv det er det "tryggeste" for å bruke det ordet. Thailand feks kjempe billig, og så lenge man ikke kjøper den største, så burde man være litt uheldig for å bli stoppa. Sikkert mange syden land som har de, etter det jeg kan huske i farta Ungarn, Hellas og Egypt som jeg har vært i har i alle fall hatt de på "gatesalg". Er ikke helt ekspert på dette men du burde vurdere straffe rammen på å bruke en, fordi jeg tror det går under våpen i lovverket og det kan bli kipt å få på rullebladet.
Vist du satser på de oddsene kan jo du bestile en mobil stungun. :http://www.safetytechnology.com/cellphonestungun.htm

Kanskje den kommer lettere gjennom tollen?
Sjansen på at purken tar den, om de skulle sjekke hva du har på deg, minker vel noe..
Har ikke noen erfarin med bestilling fra dette nett stede.
Kjøp Stun Gun, letteste måten er å gå inn på www.amazon.com
Det finnes et parr steder som fortsatt shipper til norge.
M18 Teaser m lasersight og 4 cathrigde er å annbefale.
CS og pepperspray er også lett å få på denne måten.
Blir det stoppet i tollen er det bare for deg å forklare at du ikke har bestilt noe slikt, men at det muligens har vert en missforståelse da du ønsket å kjøpe en luftpistol o.l. Ikke noe problemer, bortsett fra at du mister produktet og pengene. M18 ligger på ca 450USD
Jeg ville også gått for å kjøpe i utlandet hvis det er et alternativ, ellers vil jeg tro det ikke har så veldig mye å si hvilken internettside du kjøper fra; du har like stor/liten sjanse for å bli tatt tipper jeg.. Holdt på å kjøpe med en stungun fra Bulgaria i sommer, men har egentlig ikke lyst på rulleblad i en alder av 17
har hørt noen rykter om at hvis du for noen til å pakke inn produktet til en gave så minsker sjansen til å bli tatt..
kanskje litt vanskelig å få et firma til å gjøre dette..
Derfor er mitt forslag: dra til utlandet og send den som en julegave hjem!
blir ikke åpnet den