Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  229 17757
skal denne være cracked?
uansett hvorfor skal ikke denne være craked?
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
skal denne være cracked?
uansett hvorfor skal ikke denne være craked?
Vis hele sitatet...
Crackede servere er nuubt! Koster 120 kroner for.minecraft, det er billigt!
syns ikke jeg, er et kjekt spill men er ikke vært 120kr
Fins billigere spill som er bedre.
uansett hva er prob med å ha cracked server?
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Problemet er at du får alle shitkidsa. (greit nok, du får shitkids uansett, men det er en viss filtrering)
kommer nok shitkids uansett.
men ka ti kommer 1.8?
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Ja, men om man kan filtrere ut noen gjør man det.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
syns ikke jeg, er et kjekt spill men er ikke vært 120kr
Fins billigere spill som er bedre.
uansett hva er prob med å ha cracked server?
Vis hele sitatet...
Seriøst!? Nevn ett par spill som er bedre til en rimeligere pris...
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
syns ikke jeg, er et kjekt spill men er ikke vært 120kr
Fins billigere spill som er bedre.
uansett hva er prob med å ha cracked server?
Vis hele sitatet...
Det handler også om å støtte prosjektet - Minecraft er et spill vi alle elsker, lagd av kun én mann i et uavhengig selskap, som slo Blizzard i en uoffisiell konkurranse.
Det koster 120 kroner, og det gir deg mange hundre timer frihet, lek og moro sammen med både venner og andre på offentlige servere.

Alle som ikke kan avse 120 kroner har ingenting å gjøre på denne fantastiske serveren som forhåpentlig vis snart er oppe.
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
kommer nok shitkids uansett.
men ka ti kommer 1.8?
Vis hele sitatet...
Det siste fra Mojang er at 1.8 kommer Mandag 12. September :)
Sitat av amber Vis innlegg
Seriøst!? Nevn ett par spill som er bedre til en rimeligere pris...
Vis hele sitatet...
Counter-Strike:Source?
Team Fortress 2?
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
syns ikke jeg, er et kjekt spill men er ikke vært 120kr
Fins billigere spill som er bedre.
uansett hva er prob med å ha cracked server?
Vis hele sitatet...
Visst du faktisk har lyst å spille på denne serveren, så syns du jo spillet er gøy. Har du ikke råd til å støtte prosjektet med 120 usle kroner, fortjener du faktisk ikke å spille det heller.
I Alpha, så kostet spillet bare 60 kr eller noe slikt.

Jeg er glad at 90% av alle servere ikke støtter cracked spill
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Counter-Strike:Source?
Team Fortress 2?
Vis hele sitatet...

Nope, sorry.

Men OT så kan man ikke diskutere hvor bra forskjellige spill er fordi alle er forskjellige og liker forskjellige ting.
Looking good, skulle gidd en 10'er for en slik server!
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
syns ikke jeg, er et kjekt spill men er ikke vært 120kr
Fins billigere spill som er bedre.
uansett hva er prob med å ha cracked server?
Vis hele sitatet...
Det er flere problemer.

1. Det kommer shitkids som nevnt tidligere.
2. Du kan bare logge deg på med noen andre sitt navn og late som du er den personen.
3. Shitkids joiner, og ødelegger, hvis ikke jeg nevnte dette tidligere.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Nope, sorry.

Men OT så kan man ikke diskutere hvor bra forskjellige spill er fordi alle er forskjellige og liker forskjellige ting.
Vis hele sitatet...
Begrunn den der?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Begrunn den der?
Vis hele sitatet...
Han sier at det er vanskelig å begrunne hvor bra et spill er fordi påstanden er en subjektiv mening. Eksempelvis synes jeg at counterstrike er et håpløst spill, og dermed vil jeg rangere det langt under Minecraft. Dermed fungerer det ikke å rangere spill, fordi vi alle har ulike meninger om hvilke spill vi liker.

TF2 er forøvrig et av de dyreste spillene du finner. For folk som faktisk spilte det før F2P tiden kostet det omtrent 200kr, også slengte dem på HF2 og Portal i pakken. Men det som er greia er alle mikro-transaksjonene i selve spillet. Jeg har sikkert brukt en nærmere 300kroner bare på mikrotransaksjoner i TF2. Hvorfor? Jo, for visst jeg ikke gjør det faller jeg bak på de nye gode våpnene, og spillet blir mer frustrerende.
Sist endret av Sio; 9. september 2011 kl. 16:28.
FYI har jeg kommet opp med et genialt og idiotsikkert forsvarssystem for banken - jeg vil gjerne være med å bygge den
Nå har jeg kjøpt Minecraft kun fordi dette hørtes interessant ut, så da er det jo bare å håpe at serveren snart blir ferdig .
Sitat av Settoz Vis innlegg
Prøv å flytte det over til et nytt map sånn at dere får 1.8 med.
Vis hele sitatet...
Dette var først tanken, men det hadde blitt enormt mye jobb. Det er flere plugins som vi bruker som vi måtte ha satt opp på nytt. Den ene som tar seg av eiendomshandel brukte jeg mange dager på å sette opp. (Altså å lage eiendommene)
Nå begynner jeg og bli utolmodiig! =) Gleder meg.
Sitat av SveinKB Vis innlegg
Dette var først tanken, men det hadde blitt enormt mye jobb. Det er flere plugins som vi bruker som vi måtte ha satt opp på nytt. Den ene som tar seg av eiendomshandel brukte jeg mange dager på å sette opp. (Altså å lage eiendommene)
Vis hele sitatet...
Derfår du flytter alt over Tror du bruker Worldedit til dette, mer kan jeg ikke si ettersom jeg har 0 erfaring med flytting av bygg.
Jeg blir med også
Sitat av Settoz Vis innlegg
Derfår du flytter alt over Tror du bruker Worldedit til dette, mer kan jeg ikke si ettersom jeg har 0 erfaring med flytting av bygg.
Vis hele sitatet...
Jeg får flyttet alt det fysiske over uten problemer. Altså alle blokkene. Men ikke feks alle eiendommene jeg har laget og konfigurert.
Noen oppdatering TS?
Er det ikke bare å flytte over konfig filen på serveren, når du oppdaterer owner programmet?

Vil tro alt slikt løser seg uten problemer =)


Alt i alt, like grett å bare vente til 1.8 er ute, og lansere alt da. Siden det trolig kommer om få timer uansett.
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Det blir litt feil å bare flytte filen over, fordi koordinatene blir feil.
Beklager hvis jeg maser, men når åpner serveren? Dager, uker?
Si i fra hvis du trenger hjelp (så skal jeg hjelpe så godt jeg kan)

(har skaffet litt erfaring i det siste ang det)
Sist endret av Bundy; 12. september 2011 kl. 21:07.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Noe nytt TS? Kunne en av dere linke til nettsiden også, så jeg kan bli whitelista.
For å være ærlig så virker dette som tidenes mest oppskrytte prosjekt. Du mister troverdighet av å sjeldent komme med updates, og alltid komme med "neste uke".
Alle her er keene på å joine en fet server, blidgjør massen.