Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  229 17758
korleis kjøpe når du ikkje har kort (ta kortet? kan ikkje koden)
Sitat av Marzzh Vis innlegg
korleis kjøpe når du ikkje har kort (ta kortet? kan ikkje koden)
Vis hele sitatet...
Du kan kjøpe et Spendon kort i Narvesen, som er et bankkort du kan bruke på internett, eller ta mamma sin American Express som ikke har kode.
Sitat av Marzzh Vis innlegg
korleis kjøpe når du ikkje har kort (ta kortet? kan ikkje koden)
Vis hele sitatet...
Hvis minecraft.net støtter paypal, kan du bare lage en paypal bruker, og overføre fra nettbanken til paypal brukeren
Sitat av Mathiasbk Vis innlegg
Hvis minecraft.net støtter paypal, kan du bare lage en paypal bruker, og overføre fra nettbanken til paypal brukeren
Vis hele sitatet...
Han sa at han ikke har kort ;-)
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Han sa at han ikke har kort ;-)
Vis hele sitatet...
å ja, beklager :P
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Du kan kjøpe et Spendon kort i Narvesen, som er et bankkort du kan bruke på internett, eller ta mamma sin American Express som ikke har kode.
Vis hele sitatet...
ja, ska til ein Narvesen imorgen, kanskje eg kjøper det då
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Jeg har alltid villet ha en slik spillemåte, uansett spill, og MC er perfekt!

Men hva er det folk venter på?
Jeg har satt opp en server med Towny+iConomy.
Ikke noe permanent, men bare for testing for de nysgjerrige. Jeg forherliger Towny.
Kunne dere ha koblet til Royce.cx og testet?
Monstere er det, og pvp på. Sånne fredfulle greier tåler jeg ikke.
Lag dere byer og prøv litt, fortell hva dere synes om Towny plugin.
Desverre er det ikke kart ennå, men jeg skal ta det senere.
Sist endret av Rolsen Royce; 26. juli 2011 kl. 21:07.
Longboarder
zitare's Avatar
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Jeg har satt opp en server med Towny+iConomy.
Ikke noe permanent, men bare for testing for de nysgjerrige. Jeg forherliger Towny.
Kunne dere ha koblet til Royce.cx og testet?
Monstere er det, og pvp på. Sånne fredfulle greier tåler jeg ikke.
Lag dere byer og prøv litt, fortell hva dere synes om Towny plugin.
Desverre er det ikke kart ennå, men jeg skal ta det senere.
Vis hele sitatet...
Nå skal man vel ikke reklamere for andre servere her, eller?!? uansett, neh...
Trådstarter
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Jeg har alltid villet ha en slik spillemåte, uansett spill, og MC er perfekt!

Men hva er det folk venter på?
Vis hele sitatet...
Serveren er faktisk oppe, men vil ikke være tilgjengelig på en liten stund. Er mange plugins som skal inn, og en del annet som skal stå klart.
Joiner lett. Men vil helst ha TNT og flammer med
Så er denne serveren åpen?
Hjelper gjerne med å pynte.
Sitat av zitare Vis innlegg
Nå skal man vel ikke reklamere for andre servere her, eller?!? uansett, neh...
Vis hele sitatet...
Dette er jo en tråd som tar for seg realistiske servere. Jeg bare belyser gode plugins som passer mer eller mindre perfekt akkurat her.
( btw lzm, har fått opp map.royce.cx )
Trådstarter
Sitat av Jtublin Vis innlegg
Så er denne serveren åpen?
Hjelper gjerne med å pynte.
Vis hele sitatet...
Tar kontakt på PM.
Jeg vil gjerne bli med å bygge opp før lansering, visst det er mulig?
Har mye eraring fra andre server og minecraft. Er veldig glad i å bygge
og

Bare å si ifra hvis du trenger hjelp
Hvis noen trenger en server, så har jeg en stoor detikert server i et datasenter, med 16GB RAM, så jeg kan ordne noe billig til noen hvis dere trenger
Joiner jeg, kan det meste med redstone om noen trenger hjelp med det.
Sitat av SveinKB Vis innlegg
Lag heller din egen tråd om dette er du grei. Dette her blir ren reklame.
Vis hele sitatet...
Beklager for reklame, men dette var ment som et oppsett som jeg foreslår, og lurer på om den bærer frukt og kan bygges på eller endres.
Jeg ser ikke noe galt i å ha muligheten til å prøve oppsettet i praksis.
I motsetning til andre poster, er ikke dette en ferdigutviklet server som har gått i helt feil retning, ei heller en handling med bare ord. Derfor kom jeg med dette unike fremlegget.
Sist endret av Rolsen Royce; 28. juli 2011 kl. 23:33.
Trådstarter
Vil bare opplyse om at serveren ikke vil gå live på en stund. Vi skal få laget custom plugins, slik at vi får det akuratt som vi vil. Og dette tar selvsagt tid.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Betaler dere noe for å holde disse serverne oppe?
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av SveinKB Vis innlegg
Vi vil prøve å ha serveren oppe rundt 10. august. Men før vi kan åpne den, trenger vi sårt folk som kan hjelpe til med å pynte.
Vi har flatet ut flere områder med et verktøy, for å spare tid. Trenger folk som kan hjelpe oss med å pynte rundt i kantene på disse områdene. "Make it less square". Trenger også hjelp med å lage eiendommer som folk kan kjøpe. Meld interesse på PM.
In return - gratis eiendom på valgfritt område.
Vis hele sitatet...
Jeg vil bare si det er 10 i dag, men skjønner det med custom plugins. Men jeg lamer på min server -.- Når kommer den opp ? ny dato eller trenger du noe hjelp ?
Sitat av Affe Vis innlegg
Jeg vil bare si det er 10 i dag, men skjønner det med custom plugins. Men jeg lamer på min server -.- Når kommer den opp ? ny dato eller trenger du noe hjelp ?
Vis hele sitatet...
Serveren ville vært klar i dag, men som du selv sier, skal vi ha custom plugins.
Men jeg sliter med å finne noen som vil gjøre dette, og som ikke skal fett betalt.
Kanskje du kjenner noen?
Å lage custom plugins skulle jeg ha hjulpet til med, hvis jeg kunne programmere i java.
Men det finnes så mange ferdiglagde plugins der ute, hvorfor ikke forsyne seg av de?
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Å lage custom plugins skulle jeg ha hjulpet til med, hvis jeg kunne programmere i java.
Men det finnes så mange ferdiglagde plugins der ute, hvorfor ikke forsyne seg av de?
Vis hele sitatet...
Rett og slett fordi ingen av dem passer til det vi har tenkt oss. Mange er i nærheten, men vi vil ha det slik som planlagt
Så med andre ord, arbeidet med å rigge opp serveren har ikke engang begynt?
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Så med andre ord, arbeidet med å rigge opp serveren har ikke engang begynt?
Vis hele sitatet...
Nei, serveren er oppe. Men med whitelist. Den vil ikke gå public før plugins er på plass.
count me inn hjelper gjerne med pynting og slikt

hadde fore en liten stund siden en server med samme konsept, men helt uten plugins.... serveren rakk i midletid aldri å bli poppuler, så den ente opp med å bli overfylt av greifs.
Sist endret av doomsaier; 13. august 2011 kl. 02:49.
Er den oppe å går ?
Jeg kan gjerne hjelpe til med å pynte! Høres ut som en fantastisk server og jeg vil gjerne være en del av den!
Dette får meg til å få lyst til å begynne med minecraft
Sitat av Bundy Vis innlegg
Dette får meg til å få lyst til å begynne med minecraft
Vis hele sitatet...
Du burde prøve det hvertfall! Alle jeg kjenner som har "gitt det ett forsøk" har likt det veldig godt.

Ontopic: Jeg blir gjerne med på serveren. Har høres utrolig fett ut, og det kommer til å bli mitt ordentlige "second life" hvis jeg får sjangsen til å være med.

Håper plugins blir i orden snart!
Har prøvd det før, har bare ikke funnet noe bra gamingmiljø for dette.


Har ikke lisens, så :P
Innspill: innfør ren kommunisme på serveren. Folk jobber for staten og staten leverer mat, hus, etc. Mods burde da fungert som "stat".
Jeg og noen kamerater holder allerede på med en slik server. Vi byger en hovedby, som vi har bygd hvor folk kan "chille" og vi gjør klart flere landområder hvor folk kan bygge sine egne ting. Vi har mange gode idèer til hvordan ting kan fungere. Finner man de rette modsene så vil også ting fungere enklere. Bukkit er jo et sted å starte.
Slik som det er nå:

Vi har bygget opp flere områder. Det ene område er et "Downtown" hvor spillere kan kjøpe eiendommer og bygge feks. butikker. Her er det også noen ferdige bygninger som folk kan kjøpe, samt ferdig butikker som er "eid" av serveren.
Et annet område er "Industry Lane". Her står det noen ferdigstilte fabrikker som man kan kjøpe, samt tomter til salgs.
Alle områdene er slik. Det står tomter der, samt ferdige bygninger. Men så har vi et klasse system med atchievements. Man jobber seg opp, og får tilgang til flere områder. Jo høyere "level" man er, jo flere områder kan du kjøpe eiendommer i, og jo flere jobber kan du ta. Vi som driver serveren vil legge ut jobber. Et eksempel på en jobb kan være "lag en vei mellom A og B". Eller, "lag et hus i et område som møter de og de kravene". Jo bedre høyere level, jo bedre jobber kan du ta på deg.
jeg er med
Høres ut som et veldig intressant prosjekt!

Har dere noen IP/server? Hadde vært moro å sett hvor langt dere har kommet.
Er med på detta
Sitat av Layzi Vis innlegg
Høres ut som et veldig intressant prosjekt!

Har dere noen IP/server? Hadde vært moro å sett hvor langt dere har kommet.
Vis hele sitatet...
Vil gjerne ha serveren helt ferdig før jeg slipper inn folk
Sitat av SveinKB Vis innlegg
Vil gjerne ha serveren helt ferdig før jeg slipper inn folk
Vis hele sitatet...
Forståelig.

Men, kan du/dere komme med updates nå og da?
Sitat av Layzi Vis innlegg
Forståelig.

Men, kan du/dere komme med updates nå og da?
Vis hele sitatet...
Kan prøve å få skrevet en update med noen bilder hvis dette er av interesse.
Sitat av SveinKB Vis innlegg
Kan prøve å få skrevet en update med noen bilder hvis dette er av interesse.
Vis hele sitatet...
Veldig! *titegn*
Trenger dere flere "beta" spillere, så si ifra =) Er lei av servere det ikke skjer en dritt på så =)
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Trenger dere flere "beta" spillere, så si ifra =) Er lei av servere det ikke skjer en dritt på så =)
Vis hele sitatet...
I second this!
Jeg joiner ! det hadde vært tøft men en pvp zone eller blir det sånn alle kan attacke hverandre??
Jeg er også med ! send gjerne PM hvis du trenger en til å "beta-teste" evt pynte !
Det er mange servere som ligner på denne :P Men må si dette høres litt bedre ut :P SPiller selv på en hamachi server der det er MC donalds, butikk og man kan tjene penger ved å selge ting der osv.
Game disconnected
pokemon's Avatar
hamachi servere er for noobs!