Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  221 12964
Sitat av Croyfer
Eller på den URL som jeg pasta rett ovenfor her...
Vis hele sitatet...
"Could not connect to remote server"
Stigern: bruk TPB eller søk, er sikker en del cheats ute på nettet nå.
Ser ut som at hnn har problemer atm...
Men de ligger ihvertfall for senere bruk

Grand.Theft.Auto.PLUS.11.Trainer.READ.NFO
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Cheat.Codes-iND
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Foreign.Languages.Fix-HOODLUM
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Map.With.All.Included.Secret.Lo cations-iND
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Money.Trainer-ReeBSaW
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.NOCD-iND
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Plus.13.Trainer-ReVOLVeR
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Plus.4.Trainer-ReVOLVeR
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Scanned.Covers-iND
Grand_Theft_Auto_San_Andreas_Map_Pack-iND
Grand_Theft_Auto_San_Andreas_PLUS_20_TRAINER-PiZZADOX
Sitat av Croyfer
Ser ut som at hnn har problemer atm...
Men de ligger ihvertfall for senere bruk

Grand.Theft.Auto.PLUS.11.Trainer.READ.NFO
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Cheat.Codes-iND
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Foreign.Languages.Fix-HOODLUM
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Map.With.All.Included.Secret.Lo cations-iND
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Money.Trainer-ReeBSaW
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.NOCD-iND
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Plus.13.Trainer-ReVOLVeR
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Plus.4.Trainer-ReVOLVeR
Grand.Theft.Auto.San.Andreas.Scanned.Covers-iND
Grand_Theft_Auto_San_Andreas_Map_Pack-iND
Grand_Theft_Auto_San_Andreas_PLUS_20_TRAINER-PiZZADOX
Vis hele sitatet...
Åh, der funker den. Takker
jeg plages med å sikte når jeg skal skyte. Jeg har enda ikke greid å skyte noen.
Og når jeg beveger musa, så beveger cameaet seg, og ikke personen. plagsomt for faen. Åssen får jeg forandra dette?
På xboxen er det sånn aim-lock, vet ikke om det er det på pc, eller hvilken knapp du skal holde inne.
Sitat av lanze
jeg plages med å sikte når jeg skal skyte. Jeg har enda ikke greid å skyte noen.
Og når jeg beveger musa, så beveger cameaet seg, og ikke personen. plagsomt for faen. Åssen får jeg forandra dette?
Vis hele sitatet...
Hvis du har oppe en pistol, så sikter du ved å holde inne høyre museknapp.
Det er aim-lock på ps2 og, så det er sikkert sånn på pc og.
Jeg også testet det med høyre museknapp, men den lock greia på pc`n var jo drit?
Den låser seg ikke skikkelig slik den gjør på xbox
<3 xbox <3
På Vice City kan man velge om man vil ha aim-lock, eller sånn at du snur mannen med musa.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av b1rken
Jeg også testet det med høyre museknapp, men den lock greia på pc`n var jo drit?
Den låser seg ikke skikkelig slik den gjør på xbox
<3 xbox <3
Vis hele sitatet...
Hvordan virker dne på xbox da? Syns den fungerer helt greit på pc.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Det med at du beveger deg fikser du lett: Options - Mouse - Mouse Movement.. Prøv det ..

Men, noen andre som har problemer med at det crasher? crasha plutselig hos meg nå. Drit irriterende..
-totto
Sitat av totto
Det med at du beveger deg fikser du lett: Options - Mouse - Mouse Movement.. Prøv det ..

Men, noen andre som har problemer med at det crasher? crasha plutselig hos meg nå. Drit irriterende..
-totto
Vis hele sitatet...
Funker nå ja, men synes jeg fikset det men det skjedde ikke noe.

Er det langt ute i spillet det crasher? har ikke gjort det hos meg....ikke ennå
Til meg flimrer bildet litt, så avsluttes gta uten noen feilmelding. Har hendt to ganger nå.

Jeg er absolutt ikke rette typen til å spille gta. Det å skyte en person, er noe jeg har store problemer med. Det samme gjelder å slå ned gamle damer som går over gata - bare for å skaffe penger. Skulle jeg være så uheldig at jeg kjører ned en person, får jeg dårlig samvittighet.
totto det virker nesten som om cracken er fucka. Hvis du har kjøpt det idag så har jeg ikke peiling med prøv en ny crack hvis du finner.
Er det rett at grafikken skal bli litt "uklar" av og til? Slik det er hvis man ser oppfør en fyrstikk som brenner, eller en flystripe. Dårli forklart, men skjønner sikkert hva jeg mener.....
Varm luft mener du? blir litt "blurry"
Ja det jeg mener Så det skal være sånn?
Det er da varmebølger. For å indikere at det er steikenes varmt der.
Bare jeg som liker å kvitte meg med de der stygge innavla redneckene som finnes rundt om i "bondeland"?
(Sorry for lang lastetid på bildet... jeg seeder )

Edit: Oh, and btw: Bare jeg som har lagt merke til at Catalina er samme Catalina som rundlurte "hovedpersonen" i GTA III?
Og den stumme typen hennes er "hovedpersonen" i GTA III! Digger sånne referanser.
Sist endret av charz0r; 10. juni 2005 kl. 18:59.
Det med at du beveger deg fikser du lett: Options - Mouse - Mouse Movement.. Prøv det ..
Vis hele sitatet...
Det der finnes ikke på menyen. når jeg løper så bevegern seg med musa, men når han står i ro, så gjør han det ikke. dette gjør at slossing blir veldig vanskelig.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av NinjaSverre
Hvis du har problemer med at GTA bra går tilbake til dashboard når du starter eller at det bare starter i svart/hvitt, følg disse trinnene.

Du trenger:
Grand_Theft_Auto_San_Andreas-USA-XBOXDVD-DAGGER
Grand_Theft_Auto_San_Andreas_USA_XBOX_AVFIX-FED
ppf-o-matic3.exe


Pakk ut GTASA (gtasx-dgr.001) Da ender du opp med "gtasx-dgr.iso"
Start ppf-o-matic3.exe, i "ISO File" banen blar du deg frem til "gtasx-dgr.iso" og i "Patch" banen blar du deg fremtil "Fedx-GTASA-AV-FIX.ppf" og velger Apply etterpå. Du får en melding opp om det var vellykket.
Så kopierer du til XBOX eller brenn ut på en DVD.

Funka hvertfall for meg
Det hele står greit forklart i nfo til AVFIXen. Tenkte å bare hjelpe litt til på norsk
Vis hele sitatet...

Hvor får jeg lastet ned filene, finner de ikke på siden...