Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2011
Heisann. Lurer på om noen av dere bruker ebay skjermer til ca 30$ og er fornøyde?
Jeg har prøvd fra accmonster på ebay og er forsåvidt fornøyd. Noen skjermer funker kjempe fint, og kan ikke klage på kvaliteten.
Meeen, mange skjermer er pittelitt tykkere en orginalen, så det merkes på homeknappen. Noen som har andre selgere som har rette tykkelsen?
Samme gjelder iphone bak dekslet. Er irriterende når delene er litt tykkere!

Gi meg link og del deres erfaringer.
Takker
Nsr125
Du må passe på å kjøpe OEM deler til Iphonen din da dette er Original Equipment Manufacturer deler. Dette er de delene av best kvalitet.
Trådstarter
Joda, jeg kjøper oem. Har ikke tort andre ting. Men sliter enda med den tykkelsen på noen av delene. Og det er veldig irriterende.

Her en noen eksempler.
Har du noen favoritt selgere?

http://www.ebay.com/itm/290723578763...84.m1423.l2649

http://www.ebay.com/itm/OEM-Replacem...item4166a4e633
Ja, det kan hende noen av de er litt tykkere enn andre. det er svært plagsomt ved "hjem knappen".
Jeg har ikke funnet noen favoritt selger enda, men en gang jeg kjøpte skjerm så passer de veldig bra.
Tror dette med tykkelsen er med de fleste skjermene, og hvis du har flaks så passer den godt.
Si ifra du også om du finner en god selger som selger skjermer som ikke er så tykke.
Jeg skal bestille noen skjermer i dag i fra ulike selgere for å se om det er noen forskjell på de
Trådstarter
Da er ser det ut som flere har samme problem som meg.
Hater når skjermen er tykkere enn vanlig. En ting er hjem knappen ( som er veldig surt) men noen beskyttelses deksel passer ikke pga bakdekslet er så tykt at "hakene" på dekslene når ikke opp til rammekanten for og henge fast.
Er veldig fornøyd med accmonster, somregel er tykkelsen bra. Men hadde noen hadd en selger som har perfekte skjermer vær gang hadde jeg blitt veldig glad
Kan gjerne gå litt opp i pris, så lenge tykkelsen er normal

Hvor handler egentli folk som starter småfirmaer rundt omkring?
Kjøper de "original" deler ? Og isåfall hvor?
Må være noen med gode svar her inne
▼ ... over en uke senere ... ▼
Lurer på akkurat det samme, så bumper denne litt
Trådstarter
er mange som lurer på dette. Hadde håpet noen kunne svart =)
Trådstarter
Da har jeg fått 3 hvite bakdeksel fra 3 forkjellige sellere.
Alle var litt tykkere enn den originale. Det som lager problem er at cover og forskjellig beskyttelse passer ikke etter bytte.
Help me guys
kjøp fra ifixit.com http://www.ifixit.com/iPhone-Parts/i...mbly/IF115-000

da er du sikker på at det funker også har du garanti. De har også bra guider på å installere den.
Trådstarter
vet ifixit har det meste.
Men tenkte mere på ebay.
Kan man treffe rette produktene der, kan man spare litt.
ifixit tjener greit på delene de selger.
Har ikke hatt problemer ang det som nevnes. Ifixit skal ha 80 dollar pluss frakt for "rear panel", så om fake fra ebay til 5 dollar er 0,2mm tykkere, gjør det ingenting for min del. Fra ifixit koster det altså 200 dollar for full housing av iphone 4. Selv om det er originale deler, satser jeg heller på fake fra kinesere.
Sist endret av mo3; 29. august 2012 kl. 20:51.