Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2338
Hey Freaks.
Husker det var så mye snakk om Melanotan, bedre kjent som ''Barbie Dopp'' tidligere.
Og jeg hadde veldig lyst og prøve det, men styrte unna da jeg leste litt om det og hørte om venner som hadde fått svære pigmentflekker o.l.

Men noen der ute som vet hvor stor kjangsen for og få alvorlige bivirkninger og pigmentflekker er? Evnt kilder?

Eller noen som vet om ett stoff med samme virkemiddler som Melanotan som øker mengden MSH og gir mer Melanin?

Takk på forhånd.
sjangsen for bivirkninger er ca like stor som sjangsen for at du skriver et innlegg uten feilstavelser
Sitat av UngarEffect Vis innlegg
sjangsen
Vis hele sitatet...
Håper det var en spøk


Fra wikipedia:

Stoffene er verken ferdigtestet eller godkjent i Norge, men kan skaffes illegalt på internett. Melanotan er populær hos kroppsbyggere og modeller. Anvendelse av stoffet kan øke risikoen for kreft i pigmentceller som blir overstimulerte. Bivirkninger kan være kvalme, hodepine, prikking i hender og føtter, blå lepper og endring i pigment og føflekker samt nedsatt appetitt. Melanotan II kan dessuten forårsake økt sexlyst hos begge kjønn samt ereksjon hos menn.
Vis hele sitatet...
Ville ikke rørt noe slikt personlig.
Sist endret av Grix; 1. juli 2012 kl. 20:46.
Positive virkninger:
- Du blir lettere brun
- Økt sexlyst

Negative virkninger:
- Økt risiko for kreft i pigmentceller
- Kvalme
- Hodepine
- Prikking i hender og føtter
- Blå lepper
- Endring i pigmenter og føflekker
- Nedsatt appetitt (positivt?)

Bivirkningene kommer jo selvsagt etter hvor ofte, hvor mye og doseringen. Det er nok stor risiko for å i allefall få et av de nevnte bivirkningene. Hvor mye bivirkninger du får ser du jo ikke før du har har kommet godt i gang, og da er jo ofte "skaden" gjort om det er noe drastisk.

Synes du de positive virkningene er verdt de negative?
Sist endret av Azarat; 1. juli 2012 kl. 20:48.
Sitat av UngarEffect Vis innlegg
sjangsen for bivirkninger er ca like stor som sjangsen for at du skriver et innlegg uten feilstavelser
Vis hele sitatet...
Hvor mangen KP skulle du hatt for en intim natt?
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Hudlege John Sverre Nordahl forteller at Melanotan er et syntetisk hormon som etterligner kroppens naturlige hormoner som står for pigmentproduksjon. Bruken av dette kan resultere i økt og uønskete pigmentflekker. Ved å sette fart på pigmentproduksjonen, kan aktiviteten føre til skjemmende og ugjevne pigmentringer i huden, og muligens økt risiko for føflekk-kreft, forteller hudlegen videre.

- Russisk rulett

Det finnes ingen kontroll på produsent og innhold. Melanotanet kan derfor inneholde andre stoffer som kan gi høyst uvirkende effekt eller være infektert med bakterier, sier hudlegen.

- Det er som en russisk rulett å skyte dette i seg, avslutter Nordahl som fraråder bruken av dette på det sterkeste.
Vis hele sitatet...
Kilde: http://anung.no/



Altså er det ingen fastsatt sjanse for at ditt og datt skjer, det kommer an på det Azarat sier. Og selvfølgelig om det er god eller dårlig "strain" holdt jeg på å si.
Sist endret av Duckie; 1. juli 2012 kl. 20:50.
Takker for svar.
Noen som vet om liknende stoff som er ''litt tryggere'' da?
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Takker for svar.
Noen som vet om liknende stoff som er ''litt tryggere'' da?
Vis hele sitatet...
Betakaroten, være ute i sola og solarium i nød.

Finnes ingen andre "tryggere" kjemiske stoffer.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Betakaroten, være ute i sola og solarium i nød.

Finnes ingen andre "tryggere" kjemiske stoffer.
Vis hele sitatet...
Har fått inntrykk av at betakaroten er scam, så tror ikke jeg gidder og bruke cash på det
Solarium tar jeg heller ikke, har ikke tolmodighet til den slags
Men takker for forslag uannsett!
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Har fått inntrykk av at betakaroten er scam, så tror ikke jeg gidder og bruke cash på det
Solarium tar jeg heller ikke, har ikke tolmodighet til den slags
Men takker for forslag uannsett!
Vis hele sitatet...
yup, betakaroten gjør deg gul: dinside.no - Økonomi: Blir du brunere av betakaroten?
DinSide Helse kontaktet hudlege Jon Langeland ved Hudklinikken i Oslo for å få svar.


Jeg hiver i litt frossen spinat i maten jeg steker isteden.
For å bli solbrun finnes det solarium og selvbruningskremer, men disse burde ikke kombineres.

Barbie-dop er som tidligere nevnt bare crap.
Sjansen er svært lite. Bare ikke ta for mye eller bruk dette stoffet slik det ikke skal brukes. Melanotan er et veldig bra stoff av den grunn at man kan bli fort brun.
Det finnes 2 typer av dette stoffet Melanotan 1 og 2. Jeg vil anbefale Melanotan 1.
Det du må passe på er at du ikke kjøper noe som kan være blandet ut eller som ikke er Melanotan i det hele tatt. Pass på hvor du kjøper ifra, ikke kjøp i fra Kina etc.
Gå til solarium, spis gulerot, selvbruningskrem eller det diggeste: Dra til syden
Not a real gamer
retovio's Avatar
du kan ta solarium for å stimulere pigmentene så tar du skikkelig sol for å bli brun
Artikkelen over gir meg vondt i hodet.
Betakaroten funker fint det. Om du skal prøve Betakaroten nytter det ikke å bare spise tablettene, du må sole deg innimellom også for å utnytte fargestoffene i dem. Effekten varierer jo fra hver enkelt, og hvor mye du gidder å sole deg Har spist disse i mange måneder, ps.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Hvor mangen KP skulle du hatt for en intim natt?
Vis hele sitatet...
3-6, spørs hvor intim du vil bli ?

Men back on topic og til trådstarter, har etpar veninner som bruker det der. Jeg synes ikke noen av de har en pen brunfarge.
Brunfargen blir litt skitten, og litt gul/oransj. Hun ene gikk rundt med blåe lepper en stund så det er mulig at det er dårlige saker de spruter i seg, ikke vet jeg.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Er ikke sånn at når du setter sprøyta så blir du svart over natta. Du må jo fortsatt sole deg, pigmentene dine blir bare mer mottakelige.