Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 595
Hei. Er det noen som vet hvordan en kan få slettet hele helse journalen sin? Jeg vett du kan sende inn en slik sperre for innsyn men gang på gang så ser jeg folk er inne og kikker..

Er det slik at jeg må prøve å få leid meg en black hat hacker som kan ta seg inn i systemet og gjøre en full wipe? Any ideas?
Trådstarter
34 5
Ja jeg har allerede sendt inn søknad angående dette for lenge siden. Og fått bekreftelse på at den er sperret. Men fremdeles kan jeg se forskjellig helse personell som har vært inne og åpnet dokumenter..
Hvem har vært inne å åpnet? Er du under behandling så må de jo ha tilgang til din journal..

Og hvis du tenker på helse Norge så er ikke alle registreringer er folk som har kikket i journalen din, de kan ha loggført prøver, eller korrespondanse. De har fremdeles vært inne men de har mest sannsynlig ikke sett noe.

Og man kan ikke få slettet opplysninger som ikke er feil. Har du klamydia så har du klamydia. Men har legen skrevet at du har klamydia men egentlig så var det gonore så kan det slettes.

Ellers så er det innsyns sperre som gjelder. Hvis du mener at noen er ulovlig inne å snoker så varsler du sykehusets administrasjon og ber om utskrift av alle som har vært innom og hva de har sett på.