Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2154
Har noen unger i hus som jeg gjerne vil begrense internetttilgangen til.

Har denne routeren og får ikke helt parental control til å fungere slik jeg vil.
Finner enhetene og går inn på parental control og setter spesifikke tider men det er fortsatt full tilgang

Og ungene er i forskjellig alder så de trenger også forskjellige tider de trenger tilgang til internett på.

Noen forslag til løsninger?

Og jeg er ikke tilkoblet telenor sitt nett så jeg kan ikke gå inn via telenor sine sider for å ordne det der.
Sist endret av Wipeout; 10. mars 2020 kl. 23:24.
Interessant. Jeg plundret med akkurat det samme når jeg satte det opp og sku teste. Men så senere virket det bare uten at jeg hadde gjort noe.

Jeg antok derfor at enhetene trengte å reconnecte ev. restart. Med forbehold om at du har prøvd dette kan du prøve å vente å se hva som skjer. Det kan jo og være noe med at den ikke bryter en forbindelse som er satt tilbake i tid men først bryter ved neste periode.