Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1706
Ta en titt på bildet nedenfor:

img: NFF i Hollywood

[This message has been edited by Red-Bull (edited 29-01-2001).]
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
hollywood ligger teknisk sett i california da...
lurer på hvilken homo som har laget det programmet... vet ikke forsjkell på florida og hollywood
Better than thou.
Hollywood er en by i florida!
Ikke bruk homo som skjellsord!

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
ditto... homo er ikke godkjent skjellsord.. du kan bruke skjellsord som "jegerendust", "jegergay" etc.. men ikke kall andre homo uten vesentlig godt grunnlag for uttalelsen

------------------
nso @ /-ignore dot.com
ikke helt i hollywood...

men her

[This message has been edited by Phun Q (edited 30-01-2001).]
hvis det er flere enn tjue stykker som har laget programmet så er statistisk sett en av de homo.
eller hvis det er bare en, er det 5% mulig at den er homo!!! men hvis det er to, og en av de er homo så er den andre 50% sannsynlig også det....(etter mine teorier)

------------------
wwwking
the king of World Wide Web
-and the lord of SMSVitser
Better than thou.
Who cares?
Kan vi ikke bare si det sånn at homo er et skjellsord vi ikke bruker, og alle de som bruker det... ja.. de er duster!

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
er det greit for deg hvis jeg bruker mongis som skjellord i stedet, da?
Det der om at en av 20 er homo er bare tull. Det er utrolig mange som går rundt og prater om det der, for det var en undersøkelse om det, men her er sannheten om den: Undersøkelsen ble gjort blandt insatte i fengsel i USA, og ikke blandt "vanlige" folk. De som var med på denne undersøkelsen skal ha vært en gjeng med avvikere, og dette gjorde at undersøkelsen fikk Unormalt høye resultater på ikke bare homofili, men også slikt som pedofili, nekrofili, og andre mindre smakfulle hobbyer...
Bare tenkte det var greit å nevne det, sann at dere ikke går rundt og lurer på hvilken av guttene i klassen som er homofil... http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif
->NB: (Før flamene kommer http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif ) Jeg sier ikke dette for å slenge drit altså, og jeg fordømmer ingen (jo, forresten; nekro og pedoer, så klart) og er enig at det ikke skal brukes som skjellsord, men statestikken dere refererer til stemmer ikke.



------------------
[Psychotic Illusion®]
det sto i alle fall i krl boken min at forsker antar at 5% er homofile/lesbiske.
det vil si at „bare” en gutt per to klasser er homofil.
Originally posted by frittjaaff:
det sto i alle fall i krl boken min at forsker antar at 5% er homofile/lesbiske.
det vil si at „bare” en gutt per to klasser er homofil.
Vis hele sitatet...
Men i KRL så maler dere jo bilder av jomfru Maria også da... btw.. noen som så Jesus Siste Fristelse her om da'n på c+... dødsbra
Carlo: Han som lagde War-FTP er homo http://www.iblis.nu/ubb/biggrin.gif

------------------
Jeg er ikke så spesiell

[This message has been edited by LurveLeif (edited 31-01-2001).]
Better than thou.
Originally posted by frittjaaff:
er det greit for deg hvis jeg bruker mongis som skjellord i stedet, da?
Vis hele sitatet...
Alt som personer ikke kan noe for og som folk disser syns jeg er dust! Ferdig med den saken!

Originally posted by LurveLeif:
Carlo: Han som lagde War-FTP er homo
Vis hele sitatet...
Ja, og så?! Der brukte du det ikke som skjellsord!!
------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."

[This message has been edited by Carlo (edited 31-01-2001).]

[This message has been edited by Carlo (edited 31-01-2001).]
Det var bare en liten barnslig test fra min side.... Men som noen ganger så blir det litt vel overbeskyttende synes nå jeg....

------------------
Jeg er ikke så spesiell
Dette har for lenge siden kommet ut av kontroll.
NFF vennligst steng denne posten!

------------------
www.kjartis.com