Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1075
Anonym bruker
"Orange Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan man drepe en LSD tur med ketamin?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, ikke bland disassociatives med psykadelika, det er en oppskrift på traumatisk opplevelse
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, ikke bland disassociatives med psykadelika, det er en oppskrift på traumatisk opplevelse
Vis hele sitatet...
Takk for svar!

Mener selvfølgelig små doser ketamin om det skulle bety noe.
Du kan drepe en tripp med antipsykotika
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Takk for svar!

Mener selvfølgelig små doser ketamin om det skulle bety noe.
Vis hele sitatet...
Det vil forsterke opplevelsen, det er i hvert fall min erfaring med DMT+Ketamin.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, ikke bland disassociatives med psykadelika, det er en oppskrift på traumatisk opplevelse
Vis hele sitatet...
Prøvde ketamin første gang på syre og jeg syntes det var gøy
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, ikke bland disassociatives med psykadelika, det er en oppskrift på traumatisk opplevelse
Vis hele sitatet...
Må si meg veldig uenig i det. Det er en veldig bra kombo!

Men det fungerer dårlig for drepe lsd trippen. Vil bare gjøre at du tripper mer!
Sist endret av brokkolireddik; 7. juni 2023 kl. 11:48. Grunn: Svar TS
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Du kan drepe en tripp med antipsykotika
Vis hele sitatet...
Nei, psykidelika er serotonin agonister, altså dem har en kjemisk struktur som ligner serotonin, og aktiviserer serotoninreseptorene på en feil måte (derfor den psykideliske effekten).
Mens aller fleste antipsykotika virker ved å senke dopaminnivået i hjernen. Der psykoser er gjerne et resultat av at det er for mye dopamin i den frontale hjernelappen.

Men LSD aktiviserer både serotonin–, dopamin– og noradrenalin-reseptorer. Altså LSD er en serotonin–, dopamin– og noradrenalin-agnoist.
Ganske irrelevant det du påpeker, aluminiumfluorid. Det som spiller en rolle, er den endelige effekten på eksitatorisk/inhibitorisk balanse i de relevante hjernenettverkene. Agonisme på 5-HT2A-reseptoren øker generelt eksitabiliteten til nevroner, men du kan fint motvirke denne effekten med stoffer som driver E/I-balansen i motsatt retning uten at stoffet trenger å påvirke 5-HT-reseptorene direkte - for eksempel et benzodiazepin.

Nå skal det sies at de fleste nyere antipsykotika faktisk er antagonister på 5-HT2A-reseptoren, så de vil kunne fungere til å motvirke effekten av klassisk psykedelika direkte.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Nei, psykidelika er serotonin agonister, altså dem har en kjemisk struktur som ligner serotonin, og aktiviserer serotoninreseptorene på en feil måte (derfor den psykideliske effekten).
Mens aller fleste antipsykotika virker ved å senke dopaminnivået i hjernen. Der psykoser er gjerne et resultat av at det er for mye dopamin i den frontale hjernelappen.

Men LSD aktiviserer både serotonin–, dopamin– og noradrenalin-reseptorer. Altså LSD er en serotonin–, dopamin– og noradrenalin-agnoist.
Vis hele sitatet...
Tull. Folk bruker seroquel som tripkiller hele tiden. Jeg tok 600ug syre ved et uhell en gang. Gikk inn. Og ut av egodød, i et klart øyeblikk klarte jeg å krype inn på kjøkkenet og fikk i meg 150mg seroquel. Gikk fra å trippe balle til helt edru på veldig kort tid.