Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1436
Vurderer å lage en nesespray med ketamine. Oppskriften ser veldig grei og enekel ut.

Jeg bruker det ikke så ofte så lurer på hvor lenge den vil holde seg og hvordan det er best å lagre? Bør man ha noe annet enn sterilt vann og ket i blandingen?
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt salt og litt alkohol så holder den seg steril mye lengre en ved bare vann.
(Typ 0.5ml vodka på 9.5ml vann)
Noen som vet om en nesespray som kan åpnes? Bedre stealth om det ser ut som en vanlig nesespray
Det er mulig å tvinge opp Otrivin spray om jeg husker riktig, men anbefaler deg å heller bestille noen som kan skrus opp fra eBay/Kina.

For stealth’ens skyld kan du jo printe ut falske etiketter.
Sist endret av DrDeath; 5. juni 2023 kl. 17:00.
Anonym bruker
"Allergisk Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Otrivin er helt supert å bruke! Man bare "brekker av" toppen og tømmer ut innholdet. Man kan kjøpe sterilt vann på apoteket. Personlig kokte jeg bare vannet fra springen for å desinfisere. Har lagd otrivinflasker med alt fra 1g til 2g ketamin. Hadde en sick toleranse på slutten. Jeg puttet såvidt såvidt noen flak med maldonsalt oppi. La det nedkjøles og test! Er nydelig Når det kommer til holdbarhet har jeg hatt en slik stående i 1 mnd. Jeg var litt skeptisk, men den var helt fin. Jeg brukte mine opp tålig fort da.
Hvordan blir nesa seende ut etter bruk av nesespray?

Når det snortes kan folk se partikler i nesa mi fra 20m avstand
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Hvordan blir nesa seende ut etter bruk av nesespray?

Når det snortes kan folk se partikler i nesa mi fra 20m avstand
Vis hele sitatet...
Been there.
Det kan skje selv om man bruker det som nesespray, fort gjort at det krystalliserer seg rundtomkring i nesen igjen hvis man bruker en del, men langt i fra like synlig som etter man har dratt i seg en del streker.

Det er også bedre for selve nebbet når man bruker nesespray.
Da slipper slimhinnene litt billigere unna siden de ikke blir utsatt for alle de skarpe krystallpartiklene som bruker evigheter på å løse seg opp.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Otrivin er helt supert å bruke! Man bare "brekker av" toppen og tømmer ut innholdet. Man kan kjøpe sterilt vann på apoteket. Personlig kokte jeg bare vannet fra springen for å desinfisere. Har lagd otrivinflasker med alt fra 1g til 2g ketamin. Hadde en sick toleranse på slutten. Jeg puttet såvidt såvidt noen flak med maldonsalt oppi. La det nedkjøles og test! Er nydelig Når det kommer til holdbarhet har jeg hatt en slik stående i 1 mnd. Jeg var litt skeptisk, men den var helt fin. Jeg brukte mine opp tålig fort da.
Vis hele sitatet...
Supert! Da tester jeg med Otrivin. Er det enkelt å få den lukket igjen etter å "brekt" den av?
Tenkte å lage med 1g ketamin og 10ml destilert vann fra apoteket. Problemet mitt er at det kan ta meg 6 mnd å bruke opp 1g så redd for at det skal bli dårlig

Hvordan syns du effekten er i forhold til å sniffe? Har lest at noen syns det fungerer dårligere med nesespray.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Supert! Da tester jeg med Otrivin. Er det enkelt å få den lukket igjen etter å "brekt" den av?
Tenkte å lage med 1g ketamin og 10ml destilert vann fra apoteket. Problemet mitt er at det kan ta meg 6 mnd å bruke opp 1g så redd for at det skal bli dårlig

Hvordan syns du effekten er i forhold til å sniffe? Har lest at noen syns det fungerer dårligere med nesespray.
Vis hele sitatet...
6 måneder på bruke 1G? brukte 1G på en kveld.. havnet i k-hole for å si det sånn nesten litt overkill for jeg husker ikke så mye
Bruke det mest som alternativ til alkohol og trenger ikke mange bumps for å få fin form! Skal jeg i k-hullet har jeg så lav tolleranse at 150mg er mer enn nok
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er jo bare å lage på 2ml ml vann og 200mg ketamin istedenfor.

Så heller lage mer senere.
Folie à deux
Hva med å få det utskrevet? Ketalar vet du hva du får, men vanlig ketamin kan være mikset med så mye rart, så da støtter jeg kommentaren av han over som sier NaCl/etanol for å holde bakterier unna. Jeg antar du vil bruke dette i offentligheten og ikke Snote dette da sistnevnte er langt mer effektivt ifht dose. Du kan evt bestille dette i små doser uten at det blir noe stress
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av noguhso Vis innlegg
Hva med å få det utskrevet? Ketalar vet du hva du får, men vanlig ketamin kan være mikset med så mye rart, så da støtter jeg kommentaren av han over som sier NaCl/etanol for å holde bakterier unna. Jeg antar du vil bruke dette i offentligheten og ikke Snote dette da sistnevnte er langt mer effektivt ifht dose. Du kan evt bestille dette i små doser uten at det blir noe stress
Vis hele sitatet...
Lykke til med å få ketalar utskrevet!