Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 498
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd ut emma og lsd i høyere doser, men er usikker på dosering til candyflipping. Er det 0.15g emma og 150ug som er normalen?

Hva droppes først? Lsd eller emma? Eller ilag?

Er komfortabel med doser opp til 600ug, men 600ug og mdma er vell en dårlig ide?
Funker bra og ta syra, vente 4 timer, og så droppe emman. Da får du kost deg med peaken til syra, og de stopper og virke omtrent samtidig.

Vist du liker høye doser på rundt 600 mics, tipper jeg 150 mics fort blir litt lite. Rundt 300-400 mics syre, og 125 mg emma bør gjøre susen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvor ødelagt blir man? Med tanke på serotonin og alt. Blir jeg zombie når jeg drar på jobb 2 daga senere?
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor ødelagt blir man? Med tanke på serotonin og alt. Blir jeg zombie når jeg drar på jobb 2 daga senere?
Vis hele sitatet...
Kommer ann på om du er flink til å følge 3mnd regelen eller om du er uansvarlig? Ingen her som vet rusbruken din