Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1175
Hei,
Jeg fikk resept på Aduvanz på fredag og bare lurer på hvordan dette er på spyttprøver osv. Røyker av å til og vurderer å roe ned på dette kraftig siden jeg mest sannsynelig vil ha amfetamin i spyttet. Noen av dere som har noen tanker eller erfaringer?

Sitat av sterkadhd Vis innlegg
Hei,
Jeg fikk resept på Aduvanz på fredag og bare lurer på hvordan dette er på spyttprøver osv. Røyker av å til og vurderer å roe ned på dette kraftig siden jeg mest sannsynelig vil ha amfetamin i spyttet. Noen av dere som har noen tanker eller erfaringer?
Vis hele sitatet...
Fant ikke ut hvordan jeg redigerer posten, men er vel greit å påpeke at jeg mener de spyttprøvene som politiet bruker i trafikken.
Sist endret av sterkadhd; 28. mai 2023 kl. 17:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Altså, har det noe å si om du tester positivt på amfetamin når du uansett vil teste positivt på røyk?
Sist endret av Lyra; 28. mai 2023 kl. 23:09.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Attentin slo ikke ut på spyttprøven jeg tok. Måtte avgi to prøver etter å ha bli stoppet i trafikkontroll. Nummer en var det noe galt med, nummer to var negativ. Antakelig falsk negativ, uten at jeg er noen ekspert.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Altså, har det noe å si om du tester positivt på amfetamin når du uansett vil teste positivt på røyk?
Vis hele sitatet...
Fordi han har amfetamin på resept?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av AntonSR Vis innlegg
Attentin slo ikke ut på spyttprøven jeg tok. Måtte avgi to prøver etter å ha bli stoppet i trafikkontroll. Nummer en var det noe galt med, nummer to var negativ. Antakelig falsk negativ, uten at jeg er noen ekspert.
Vis hele sitatet...
Det slår ut på spyttprøver hos meg iallefall. Spørs vell litt på hvilken dose du bruker