Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 818
Sitter å prøver MyIE webbrowser. Har et Opera touch over seg med tabbing og greier, men bruker MSIE's elegante NCSA Mosaic. Har som sagt tabs, anti-pop-up, og en god del annet snacks. Virker digg.

Download: http://www.webattack.com/get/myiebrowser.shtml

Dinside: http://www.dinside.no/page/artf/31564.shtml?
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Hmm.. Ser fint ut, ja. Jeg er egentlig mer enn skeptisk til å gå tilbake til IE, men dette må jeg nesten prøve. Tror nok jeg vil fortsette med Opera uansett..
HAHAHHA!! den offisielle nedlastingssida funker ikke :P lame det da.:!!
Så lenge den er basert på IE er den treigere enn opera.
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Hvorfor tror alle at de merker forskjell fra IE til opera(ang. fart) på en gjennomsnittlig pc? På eldre P90'er er IE 4.0 en god del kjappere enn opera. Så hvorfor "bedre fart" framfor skikkelig håndtering av html og css?
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Opera var mye raskere før, men ikke nå lenger. Det er jo sånn at noen sider ikke fungerer ordentelig med Opera, men det er som regel pga at sida ikke følger fastsatte standarder. Opera har også problemer med visse ting innenfor standarden, men det regner jeg med at blir fikset snart..

Dessuten, så vil explorer fremdeles være på bokmål (bakmål), så da holder jeg meg til opera som er på nynorsk.
dessuten er det mye kewle features i opera! og siden sikkerheten er mange ganger bedre (så vidt jeg vet er det oppdaget et sikkerhetshull, og det er utbedret i siste versjon) så holder jeg meg til opera!
ÆSJ!!! nynorsk, ufordragelig!!! Samfunnets avskum spør du meg!

*spytter på nynorsk ordbok og teksbok*
Better than thou.
Tilbake til temaet, den virka digg den der, og hadde jeg ikke vært svorren Mozillabruker hadde jeg garantert brukt den. Mozilla har alle de featursa og litt til. :]