Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2974
Jeg anbefaler dere som ønsker eller allerede får hjelp fra kommunen eller spesialisthelsetjenesten å sjekke ut nettstedet www.ropbruker.no

Her finner dere oversikt over anbefalinger som gjelder for eksempel bolig, arbeid, psykose og psykisk helse, for de som har en ruslidelse og psykisk lidelse.

Du får også forslag til spørsmål du kan stille folk som følger deg opp (feks NAV, fastlege, psykologer, psykiater, ruskonsulent også videre). Disse kan du lage en spørsmålsliste av og sende gratis til egen mobil.

Denne oversikten kan gi deg bedre oversikt over muligheter og rettigheter!

Hvilke erfaringer har dere med hjelpeapparatet med tanke på hva som blir anbefalt her?
Sist endret av ropkunnskap; 16. mai 2014 kl. 08:54. Grunn: Mer informasjon lagt til / spørsmål
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Jeg er inne på behandling hos ROP akkurat nå. Jeg vil påstå at dette er den beste behandlingsplassen i det offentlige.

Hvis noen har spørsmål, så er det bare å spørre her eller sende en PM.
Sist endret av Mexxy; 16. mai 2014 kl. 13:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.