Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2685
Hei
Jeg har «søkt» meg inn på Informasjonsteknologi, frontend og mobilutvikling ved Høyskolen Kristiania.

Lurer på hvordan jobbmulighetene etter dette studiet vil være, er det bare et søplestudie eller er vil det være gode muligheter for jobb etter?

Har søkt litt rundt på nettet og dette forumet men vanskelig å fastslå det om disse private skolene faktisk har noe for seg eller om det bare er noe tull. Skrev tråden også fordi jeg så lite som omhandlet akkurat IT studier ved HK også.
Litt greit å vite om jeg bare kaster bort 300 laken i studielån.

Takker så meget for svar.
Det er nok vanskelig å fastslå fordi det kommer helt ann på hva du legger inn av arbeid.

Det er ingen tvil om at arbeidsplassene er der. Det er ingen tvil om at arbeidsgiver i de fleste tilfeller vil foretrekke en søker med Batchelor +. Det er heller ingen tvil om at hvis du er flink student, aktiv i miljøet og har prosjekter å vise arbeidsgiver hvor flink du er, så får du jobb.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Hvis du gjør det halvveis godt er det veldig gode jobbmuligheter, spør du meg. Front end er det vel alltid behov for.

Vet ikke hvordan det er utenfor Oslo.