Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1852
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Har seg sånn at jeg skal inn på et behandlingssenter for benzo bruk, venter brev i posten nå for innkalling til samtale, men jeg er egentlig midt i en kur med bol nå (piller)

Spørsmålet er egentlig hvor godt sjekker de tingene dine når du «sjekker» inn på senteret, ransaker de deg helt og sjekker i alle lommer og steder i baggen/sekken?

Planen var og ta alle pillene, dia og pct i hver zip lock bag også prøve og gjemme et godt sted men om de sjekker deg som om du skulle inn i jailern så finner de vell alt uansett

Noen som har erfaring? Eller bare kan fortelle hvor godt de sjekker tingene dine?
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja de sjekker alt og kan også ta blodprøver av deg. Å ta bol på rehab er å be om problemer både for deg selv og for andre.
BRAND ∞ STRONG
Jeg har vært på 2.
Den ene var en avrusing variant som skulle forberede en på den andre.
Der ble jeg sjekka ganske grundig. Alt av eiendeler ble gjennomgått.
Og jeg måtte strippe helt. Ingen rompe sjekk, så det er kan hende det en en mulighet.

Personlig syns jeg man er en DUST hvis tar med ting inn,
Du risikere å fucke opp folk som er der og du tar opp plass for folk som står i kø.
Dropp hele greia om du ikke er klar,
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette blir oppdaget på vei inn. Har på en annen side sett romkamerater som setter bol på hverandre..

Dropp bol på rehab du, skal jo undersøke din egen psyke?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg har vært på 2.
Den ene var en avrusing variant som skulle forberede en på den andre.
Der ble jeg sjekka ganske grundig. Alt av eiendeler ble gjennomgått.
Og jeg måtte strippe helt. Ingen rompe sjekk, så det er kan hende det en en mulighet.

Personlig syns jeg man er en DUST hvis tar med ting inn,
Du risikere å fucke opp folk som er der og du tar opp plass for folk som står i kø.
Dropp hele greia om du ikke er klar,
Vis hele sitatet...
Støtter dette. Drit i å reise på avrusning om du ikke har et ønske om å forbedre deg. De fleste som reiser på avrusning har i det minste et ønske om det.

Det å ruse seg daglig er selvfølgelig ALDRI bra, men du må faktisk ha et ønske om å gi deg for at det skal gå. Å ville ta med inn rus på avrusning er faktisk helt på trynet. Det er faktisk andre som vil endre livet sitt og trenger plassen. Mener ikke å gi noe moralprek, men hva er poenget med avrusning om du ikke ønsker å slutte?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så planen din er å dra på avrusing for å fortsette å ruse deg? Hva er da poenget? Du kan se på det som en ferie. Uansett om du fortsetter å ruse deg når du kommer tilbake så har du i alle fall bygd en fin grunnmur. La oss si du går en måned uten rus, da vet du at du klarer det. Så kan du prøve to måneder neste gang. Og tredje gang når det er gått 3 måneder så vil jeg tippe at du selv ikke vil starte på igjen, men bare bli ferdig med det.

Men avhengighet er vanskelig, man må bytte det ut med noe, ikke bare slutte. Alle er hekta på ting, om det er gaming, sex, eller whatever. Du trenger ikke å ha det fælt for å slutte, bare gjøre noe annet som gir deg mer tilbake langsiktig og kortsiktig. Vondt er det så klart i starten, hjernen må få tid på seg til å "nullstille" seg fra overdose på dopamin. Men så deilig det er når hjerner er tilbake der den skal være, jeg har vært der. Lykke til.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Avlys hele greia og la noen med motivasjon og behov ta plassen din i køen. Bol ≠ rus...
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kan bol sidestilles med rus? Bol er vel for muskelvekst, gir bol noen former for rus? Kan skjønne tankegangen til de som har svart, at en bør være villig til å endre tankegang og mønstre om en først reiser på avrusning. Men ts planlegger vel ikke å ruse seg der men ønsker kanskje bare å ikke miste muskelmasse under oppholdet? Eller er kanskje det psykologiske rundt rus og bol nært beslektet, at det er noe av de samme mekanismene og triggerne som gjør at noen velger slike løsninger? Forsøker ikke krangle her, bare ønsker å forstå mer av hva som gjør at folk velger som de gjør. Rent generelt om de søker gjennom bagasje og lommer med ikke gløtter deg i akterspeilet så vet du jo nå hvor du må gjemme stashet om du gjennomfører.
Kommer vel litt ann på behandlings plass, men jeg ble sjekket av en ung pen dame hun sjekket også klærne som jeg hadde med ikke den beste sjekken slik den du for når du havner i arresten så du kan vis du vil snike med deg hvis du vil.
Men hvorfor du vil gjøre det når du skal på behandling er annen sak, at du vil ha noe der inne er en ting men du vil bli merket av andre beboer til slutt og det er veldig resept løs å gjøre mot andre som vil forandre live sitt.
For meg virker det som du ikke er klar for reab .
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bol er ingen rus, snakk om erfaring gitt, det er litt juks på muskelvekst. Jeg har et seriøst problem når det gjelder benzo og derfor må jeg inn, jeg dropper bolen og heller få gleden av den når jeg kommer ut igjen. Jeg ønsker mer enn noe annet og bli kvitt suget etter xanax osv men det er også farlig og bare stoppe midt i en kur.

Å hvorfor er det farlig for andre? Det er ikke slik at jeg kommer til og dele ut til andre som er der inne
BRAND ∞ STRONG
Det er en ganske skjør balanse på et sånt sted.
Mange sitter bare å venter på en grunn til å stikke.
Om ikke de som jobber der merker at du skjuler noe,
så er sjansen stor for at beboerne gjør det.

Hvordan tar du bolet dit.
Piller, Sprøyter?
Hvordan tror du folk vill reagere om de ser det?
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bol er ingen rus, snakk om erfaring gitt, det er litt juks på muskelvekst. Jeg har et seriøst problem når det gjelder benzo og derfor må jeg inn, jeg dropper bolen og heller få gleden av den når jeg kommer ut igjen. Jeg ønsker mer enn noe annet og bli kvitt suget etter xanax osv men det er også farlig og bare stoppe midt i en kur.

Å hvorfor er det farlig for andre? Det er ikke slik at jeg kommer til og dele ut til andre som er der inne
Vis hele sitatet...
Nei det er kanskje ikke et rusmiddel i den forstand at man kan sammenligne effekten med andre rusmidler men man kan sammenligne det med hvordan hjernen reagerer pga det, og det er farlig for andre først og fremst fordi du kan risikere å bli aggressiv, true og klikke på andre i sårbar situasjon pga det bolen gjør med deg og humøret. Du bør stoppe en stund før du skal dit så du ikke får være sinna abstinensene når du er der.
Kommer ann på hvor lenge det er til du skal inn. Om det er en måned eller to til vil det nok være bedre og bole lett enn å ha hormonrebound på toppen av benzoabstinenser der inne helt klart. så putt det opp toern om det er tilfelle. snakker vi 6 måneder + er sluttings helt klart best.
Sist endret av storetårn; 30. juni 2020 kl. 17:32.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det er kanskje ikke et rusmiddel i den forstand at man kan sammenligne effekten med andre rusmidler men man kan sammenligne det med hvordan hjernen reagerer pga det, og det er farlig for andre først og fremst fordi du kan risikere å bli aggressiv, true og klikke på andre i sårbar situasjon pga det bolen gjør med deg og humøret. Du bør stoppe en stund før du skal dit så du ikke får være sinna abstinensene når du er der.
Vis hele sitatet...

Høres ut som du har lest alt av ant doping materialet i organisert idrett. Bol alene er sjelden noe som får folk til å gå av hengslene. De få gangene noen klikker på bol er det vel i kombinasjon med alkohol i store mengder.

Tror ikke at en som får hjelp mot benzo avhengighet kommer til å klikke om han tar bol under oppholdet. Tvert imot kan det kanskje hjelpe å gjøre oppholdet bedre. Kan jo flytte fokus fra savn av benzo til trening, kosthold og sosialisering heller enn å bli mutt og tverr fordi abstinensen blir forjævelig.
Kommer helt an på. Sist jeg var på rehab fikk jeg ikke ha med baggen inn engang, måtte legge alle tingene mine i en plastboks. Alle lommer ble gjennomgått, men de hadde ikke lov til å ransake kroppen min, de bare ba meg om å tømme lommene. Så hadde jeg visst det hadde jeg sluppet å stresse så jævlig for å få med meg bønne så jeg hadde nattings. Ordna seg likevel men nå var jeg der på opptrapping på metadon da. Var likevel sammen med de stakkarene som skulle av alt å satt med superabstinenser. Mens jeg duppa litt hele tiden det var ei fin uke for meg. Men jeg tenkte mye på hvor jævlig det må være for de andre å se at jeg var halvsløv størsteparten av tia. Jeg prøvde å ta litt hensyn fordi jeg er snill, men hadde ikke trengt å ta hensyn. Bønna røyka jeg seff alene. Man bør ikke si til noen på slike plasser at du har noe som helst. Rehab, fengsel, institusjoner. Hold kjeft om at du har noe som helst. Det blir bare sjalusi drama og tysting av slikt.
De ransaker bagen eller sekken din, men om de foretar stripp varierer.

Å ta med bol på rehab er uansett helt skada... Gi plassen til noen andre om du ikke har motivasjon til å være normal.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vindalo: Bruker piller, dia og win, regner vell med at de hadde kasta med ut, er et privat behandlingssenter

Storetårn: er usikker på hvor lenge jeg skal være der, først må jeg på avrusning også skal jeg inn i behandling, uansett så har jeg begynt på pct siden har stoppet kuren, så får jeg fortsette når jeg kommer ut igjen:-)
Ganske rødt flag når jeg leser om folk som boler seg på piller (uavhengig av rehab eller ikke). Pillene er C17 alfa alkylert som betyr at det er svært svært giftig for levra di. Men du har vel sprøyteskrekk så..

Hva slags doser tar du? (:

De vil nok sjekke deg rimelig godt, men jeg vet ikke hvor smarte de er. Å bytte ut en boks med multivitaminer med dbol/winstrol er 50-50.
Sist endret av Superspurv; 1. juli 2020 kl. 14:55.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Superspurv
Jeg tar 30mg dia og 10mg win daglig, eller tok. Jeg bruker Maria tistel som hjelper mot levra
Om du hadde holdt på med en skikkelig kur kombinert med god trening så kunne det Vært en fordel å holde det gående gjennom rehabilitering. Treningsmotivasjon og rusfrihet går hånd I hånd.

Men en forutsetning for noe sånt er en veldig robust psyke og nødvendig kunnskap og erfaring til å kunne vite med sikkerhet at man ikke forverrer prognosene sine.

Det ser jeg med en gang at du ikke er I nærheten av å ha på kuren din alene.

Slutt med det tullet får du ødelegger deg selv. Siden du sikkert er på første kur vet du hekler ikke hvordan psyken din takler det.