Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1920
Hvem: Moret og Kn^tte
Når: Sommer 2016
Hva: 4-fmp - Yellow Tulip 170mg (weed, alkohol, coke)
Tid;: 4-6 timer

Jeg og Moret har aldri tatt 4-FMP før, verken alene eller sammen.
Denne dagen hadde vi ikke noe særlig planlagt og vi bestemte oss for å bestille en liten variasjon av forskjellige rusmidler fra en nu dealer Kn^tte hadde kommet i kontakt med.

Dagen hadde vært ganske lungt med puffing av weed og læsking av øl. Etter alt for mye sol ble vi slakke og tok litt cola for å prøve å komme oss opp på et respektabelt sosialt party nivå. Av alt vi hadde liggende kom vi fram til at det mest interessante ville vært å teste 4-FMP siden ingen av oss tidligere hadde prøvd det.

Rundt klokken 22 møtte vi et par venner og tok et par øl, vi droppet 4-FMP ca 23.45, de vi var sammen med var kun på alkoholfylla og hadde ikke så veldig lyst å joine trippen vår. Etter et tips fra en av de vi var sammen med bestemte vi oss for å stikke på en litt underground danseklubb fjernt i fra sivilisasjonen i Amsterdam. Vi hadde ingen snøring om hva vi ville komme til å møte. Sykkelturen vår lå nok på rundt 20-30 minutter og dette var mens vi var på vei opp. Å finne fram var virkelig ikke verden enkleste oppgave når man er påvirket av 4-FMP. Vi klarte å sykle en liten bomtur på rundt 15 minutter før vi innså at vi var totalt feil sted. Når vi til slutt endte opp der vi faktiskt skulle være hadde shiten begynt å kicke inn som faen.

I inngangen måtte vi betale 17 euro per pers. Kn^tte var skeptisk til hva som i det hele tatt foregikk på innsiden, men den søte, snille og sjarmerende dørvakten var passelig nok overbevisende til at vi beit på agnet. Det som møtte oss bak lukkedde dører smeltet perfekt sammen med hva vi hadde tatt. Vi hadde ingen forventninger annet enn at vi hadde hørt at effekten ville være som en mks av MDMA og Speed, noe som vi føler stemte ganske bra. I forhold til MDMA vil vi begge si at det ikke er like intenst. Du har det gøy, men du har det ikke helt like konge. Du har heller ikke den samme afterglowen når du kommer ned. Når det kommer til Speed, får du en følelse av ekstra energi. Det å danse blir både euforisk og energifylt. Musikken som ble splilt var rimelig deep down there techno electronica eller noe i den duren. Du kunne virkelig se på mennesker rundt hva de enkelte hadde tatt. De neste timene brukte vi stort sett på å danse og nyte musikken som ble så utrlolig vakker og melodisk.

Når 4-FMP begynte å trappe ned kunne du virkelig føle det. Det slår deg inn og det kaster deg ut. På MDMA er det mer en gradevis prosess fra opp og ned og i mente. Noe annet vi merket var at man kan drikke litervis med vann eller hva som helst annet, du blir latterlig tørst. Som ved Amfetamin eller cola kjenner du ikke helt effekten av alkohol.

Vi føler begge at vi alltid har hatt god kontroll på rusmidler, og det er nesten ikke noe vi ikke har prøvd. Dette stoffet havnet defininitvt i den nedre skala av sterke narkotikum. Alt i alt hadde vi en bra opplevelse av dette stoffet.
Sist endret av mentalmelt; 7. juni 2016 kl. 16:13. Grunn: fikset på skriveleif by req
4-fmp er fantastisk Kul rapport Snakket med noen nederlendere som sa 4-fmp er det beste partydopet(utenom ketamin da <3) og jeg er enig fordi det kjører deg ikke like hardt som mdma og du blir ikke føckt som på speed men du har det digg og masse energi
Sist endret av mollypolly; 5. juni 2016 kl. 12:34.
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Sitat av mollypolly Vis innlegg
4-fmp er fantastisk Kul rapport Snakket med noen nederlendere som sa 4-fmp er det beste partydopet(utenom ketamin da <3) og jeg er enig fordi det kjører deg ikke like hardt som mdma og du blir ikke føckt som på speed men du har det digg og masse energi
Vis hele sitatet...
Jeg har egentlig aldri skjønt de som stikker ut å fester på Ketamin. Men det er også veldig vanlig i Nederland. Methylone er også ganske vanlig og brukes som erstatning for MDMA, og er noe jeg heller ville prøvd. På fest har ikke jeg lyst å være frakoblet fra verden ved disosiativer.I små doser fungerer dog Ket, men det er nok ikke helt min type greie.

Vi skrev denne rapporten når vi var nede, men samtidig på nedtur. Vi sov en 4-5 timer etter den ble skrevet, men når vi våknet opp og skulle ut å være sosial og aktive igjen, følte vi oss litt headspaced og tåkete. En merkelig følelse i kroppen som ikke forsvant før litt utpå ettermiddagen. Ved MDMA synes jeg at man har det ganske fint, og verden er litt vakrere dagen derpå, men 4-FMP ga ingen afterglow bare tomme tanker.
Sist endret av kn^tte; 7. juni 2016 kl. 14:32.
Vi skrev denne rapporten sammen så det meste av mine tanker er også med her. Men et par tillegg har jeg som kanskje ikke kom helt fram 06:40 natt til søndag
-Følte at godrusen varte en 3-4timer ish. Moro å danse, verden var chill og ting bra. Men, etterhvert ble jeg bare speeda og lei egentlig. Drittmoro når det står på, men som kn^tte skriver " Det slår deg inn og det kaster deg ut". Ganske weird følelse det der, stå å danse et øyeblikk og det neste være ferdig med alt og alle. Jeg vil ikke si at jeg kræsjet, men jeg var ihvertfall ferdig med kvelden.
-Fy fan i helvete til cotton mouth. Da vi drev å syklet rundt fant jeg det vanskelig å prate siden tunga og halsen var så tørr. I tillegg hadde jeg visstnok fått et heftig hvit skum/belegg rundt leppene på veien som kn^tte klarte å se før dørvakta fattet altfor mye mistanke Drakk som en helt men var fortsatt tørr i munnen store deler av kvelden.
-Røyket ikke like mange sigg som på MDMA, men mer enn om jeg skulle holdt meg til øl.
-Å røyke weed på toppen ga ikke noe videre til eller fra. Den rusen ble ganske overkjørt av 4-fmp.
-Jeg vil si rusen er temmelig klar. MDMA kan jeg fort oppfatte som litt.. grøtete(?), men dette var en del mer pyntelig for hodet.
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Jeg har egentlig aldri skjønt de som stikker ut å fester på Ketamin. Men det er også veldig vanlig i Nederland. Methylone er også ganske vanlig og brukes som erstatning for MDMA, og er noe jeg heller ville prøvd. På fest har ikke jeg lyst å være frakoblet fra verden ved disosiativer.I små doser fungerer dog Ket, men det er nok ikke helt min type greie.

Vi skrev denne rapporten når vi var nede, men samtidig på nedtur. Vi sov en 4-5 timer etter den ble skrevet, men når vi våknet opp og skulle ut å være sosial og aktive igjen, følte vi oss litt headspaced og tåkete. En merkelig følelse i kroppen som ikke forsvant før litt utpå ettermiddagen. Ved MDMA synes jeg at man har det ganske fint, og verden er litt vakrere dagen derpå, men 4-FMP ga ingen afterglow bare tomme tanker.
Vis hele sitatet...
Nei jeg bruker jo ikke ketamin på vanlig fest men på psychedeliske raves ol er det utrolig

Jeg har tatt 4-fmp(4-fluoramfetamin for dem som lurer) mange ganger så må si at dere kan få en mye bedre rusopplevelse enn dere fikk.
Bruksområdet til 4-fmp syns jeg er når du skal feste lenge, feks på festival der man gjerne vil være i god form dagen etterpå. For min del er rusen som amfetamin men med godheten til mdma og uten "koko" elementet til amfetamin, og det varer litt kortere enn amf.
Sist endret av mollypolly; 7. juni 2016 kl. 20:26.