Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 716
Hei,
Har flyttet til nytt hus. Her er det trådløst, som jeg har tilgang på. Men har ikke tilgang til ruteren.

Det jeg lurer på er; kan husvært logge info om websider jeg besøker, passord osv? Og da mener jeg ikke om han kan lovlig.. Bare om det er mulig? Og evt hvordan unngå det.
Takk
ja,ja,nei,ja,vpn eller logginn på routern å ta kontrol vekk fra han
Sist endret av ranvik; 28. september 2009 kl. 20:41.
Vet ikke helt om jeg skjønte det svaret ranvik. Men jeg forstod så mye som at det er mulig han logger meg.. Det kan vi ikke ha noe av. Å ta over ruteren er uaktuellt. Det merkes vel med en gang..

Hvordan bruker jeg vpn til å skule meg?

ser du nevnte http://www.hotspotshield.com/ i en annen tråd, vil dette kunne hjelpe meg? Om jeg forstod det rett, så skjuler det meg utad. Men hva når jeg skal skjule trafikken som går gjennom ruteren.?

Håper på svar
Sitat av Rakkern Vis innlegg
Det jeg lurer på er; kan husvært logge info om websider jeg besøker=JA, passord osv?=JA Og da mener jeg ikke om han kan lovlig..=NEI Bare om det er mulig?=JA Og evt hvordan unngå det.=vpn
Takk
Vis hele sitatet...
Det beste er å ta over routern,normalt er brukern for teit til å skjønne at noen har hack dem. vpn å hotspotshield vil gå veldig sakt, derfor er det dårlig.

hack router, bytt password. når han skal inn så vil han resete den. han vil trur det er noe galt med routern siden ikke bruker navn password funker. support vil svare reset to default, da blir å alle spor borte.
Sist endret av ranvik; 28. september 2009 kl. 21:09.