Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1652
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
lurte på om det er normalt å få angstdemping av aduvanz? Føler lite rus bare at all angsten jeg har er borte og at jeg bryr meg ikke så mye som før. Kan si jeg blir litt flat i humøret. Personligheten blir borte. Tok rundt 120mg kl 15, Men har tatt det i et par dager nå bare i mindre doser.
Er det noen som føler det samme? Står ikke noe på google
Har ikke prøvd det selv, skal begynne på medisinen nå til uka men legen min sier det. Det skal vist booste selvtilliten, som igjen skal være angstdempende i seg selv. Var litt skeptisk selv til at et stimulant kunne gi angsdemping, men hånd i hånd med bedre selvtillit kommer angstdempingen i følge min lege, å han vet hva han snakker om.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Har ikke prøvd det selv, skal begynne på medisinen nå til uka men legen min sier det. Det skal vist booste selvtilliten, som igjen skal være angstdempende i seg selv. Var litt skeptisk selv til at et stimulant kunne gi angsdemping, men hånd i hånd med bedre selvtillit kommer angstdempingen i følge min lege, å han vet hva han snakker om.
Vis hele sitatet...
Det gir faktisk mye mening. Vil si angsten min handler mest om dårlig selvtilitt og at jeg stresser for mye over mine handlinger. Ble ihvertfall veldig selvsikker av aduvanz
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, på et vis er det litt godt også synes jeg. Miste seg litt på et vis. Man bryr seg bare ikke
Anonym bruker
"Pensjonert Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er aduvanz noe "dealere" vanligvis kan få tak i? Jeg vil prøve det ut, men vet ikke helt hvor jeg skal starte
Dette er mye av grunnen til at jeg har brukt amfetamin i så mange år, for mye av tiden fjernet det mye av det konstante gnaget jeg opplevde som følge av angst. Dessverre har det også blitt sånn de senere årene at det øker angsten betraktelig, og hvert fall i starten, sånn at jeg bør egentlig la det være - men jeg prøver uansett og ender opp med skikkelige angstanfall. Må bare legge til at det ikke er så rart at dette skjer, for det har vært noen personlige utfordringer de senere årene sånn at følelseslivet er helt på snurr.

Og jeg har inntrykk av at det er enkelt å skaffe illegalt hvis du kjenner noen som har ADHD, evt at dealeren din gjør det - samt det finnes også til tider på det mørkere nettet.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er aduvanz noe "dealere" vanligvis kan få tak i? Jeg vil prøve det ut, men vet ikke helt hvor jeg skal starte
Vis hele sitatet...
Nja er vel ikke like høy forespørsel som andre ting men vet om noen som bruker selv. Lettere å finne en venn med adhd for å kjøpe eller få av dem.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Dette er mye av grunnen til at jeg har brukt amfetamin i så mange år, for mye av tiden fjernet det mye av det konstante gnaget jeg opplevde som følge av angst. Dessverre har det også blitt sånn de senere årene at det øker angsten betraktelig, og hvert fall i starten, sånn at jeg bør egentlig la det være - men jeg prøver uansett og ender opp med skikkelige angstanfall. Må bare legge til at det ikke er så rart at dette skjer, for det har vært noen personlige utfordringer de senere årene sånn at følelseslivet er helt på snurr.

Og jeg har inntrykk av at det er enkelt å skaffe illegalt hvis du kjenner noen som har ADHD, evt at dealeren din gjør det - samt det finnes også til tider på det mørkere nettet.
Vis hele sitatet...
Egt litt utrolig, trodde at benzo/alkohol eller generelt downers skulle minske angsten, men den indre uroen er det bare aduvanz som har greid å fjerna helt

Føles nesten litt annerledes enn angst. Litt som du sa at det gnaget i kroppen. Som plager og stresser deg men man vet ikke hva det er som konstant får deg til å stresse
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Egt litt utrolig, trodde at benzo/alkohol eller generelt downers skulle minske angsten, men den indre uroen er det bare aduvanz som har greid å fjerna helt

Føles nesten litt annerledes enn angst. Litt som du sa at det gnaget i kroppen. Som plager og stresser deg men man vet ikke hva det er som konstant får deg til å stresse
Vis hele sitatet...
Kanskje du bør oppsøke lege og få deg utredning for noe? Kanskje så er det noe underliggende? Et legebesøk koster deg fint lite hvertfall
De siste gangene jeg tok amf har jeg merket at jeg blir veldig rolig i hodet, nesten litt ubehagelig også da jeg også merker at personligheten min forsvinner litt, er ikke like tøysete med venner osv, mister humoren min litt å det misliker jeg, blir litt robot aktig. Men konsentrasjonen er det ikke noe å si på, kan jobbe med prosjekter i full fokus på akkurat det jeg holder på med, men hater å miste den morsomme siden av meg.. På større doser av denne typen blir jeg gira og euforisk så det er nok snakk om grei speed og adhd her.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av itschaaaboyyy Vis innlegg
De siste gangene jeg tok amf har jeg merket at jeg blir veldig rolig i hodet, nesten litt ubehagelig også da jeg også merker at personligheten min forsvinner litt, er ikke like tøysete med venner osv, mister humoren min litt å det misliker jeg, blir litt robot aktig. Men konsentrasjonen er det ikke noe å si på, kan jobbe med prosjekter i full fokus på akkurat det jeg holder på med, men hater å miste den morsomme siden av meg.. På større doser av denne typen blir jeg gira og euforisk så det er nok snakk om grei speed og adhd her.
Vis hele sitatet...
Får ca samme følelse som deg, er det da kanskje snakk om at man har adhd? Vil ikke si jeg møter noen av kriteriene til adhd. Men at hodet mitt bare er uryddig. Husker jeg begynte å ruse meg for å få bort alle disse tankene og for å rett å slett bli dummere bare for å ikke tenke å føle så ekstremt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får ca samme følelse som deg, er det da kanskje snakk om at man har adhd? Vil ikke si jeg møter noen av kriteriene til adhd. Men at hodet mitt bare er uryddig. Husker jeg begynte å ruse meg for å få bort alle disse tankene og for å rett å slett bli dummere bare for å ikke tenke å føle så ekstremt.
Vis hele sitatet...
At hodet ditt er uryddig kan helt klart være et tegn på adhd/add, det kan også måten du reagerer på amfetamin være. Har også et utrolig rotete hodet så jeg trives best når jeg har tatt benzo, amf eller alkohol, aller helst store doser benzo og alkohol. men holder meg stort sett borte fra det nå selv om det er vanskelig. Vet hvor vanskelig det kan være med kaos, prøv å få tatt en utredning, det kan være fint og vite
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yes, har samme erfaring. Ble tidligere diagnostisert med sosial fobi og panikklidelse. Har så og si ikke hatt et eneste pannikanfall etter at jeg startet på medisinene.