Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1251
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har fortsatt hjertebank 2 dager etter jeg tok mdma. Pulsen min er normal men føles ut som om hjertet mitt går fort å det dunker veeldig høyt
Det høres veldig ut som angst. Om pulsen er normal å hjerte banker hardt?
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvor mye tok du?
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som en klassisk nedtur. Kunne være sånn i flere dager selv, i tillegg til svimmelhet, klamme hender osv. Tipper du blir bedre snart, bare spis sunt, trenge og kom til hektene igjen.

I mine øyne er MDMA-oppturen den diggeste rusfølelsen man kan få, men orker rett og slett ikke de nedturene lenger. Merkelig nok har jeg erstattet rushet av å ture med å dra på swingersklubber og ha gangbang i stedet. Kjenner at jeg lever da også
Drikk mye vann. Få deg nok søvn. Så går det over snart.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dere tar jo åpenbart altfor mye mdma om dere har så kraftig nedtur - som også varer dager etter inntak.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dere tar jo åpenbart altfor mye mdma om dere har så kraftig nedtur - som også varer dager etter inntak.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Jeg skal ikke dra spekulasjoner ut av ræva og si at TS tok en monsterdose, men jeg ser flere tråder på forumet med folk som sier det samme med hjertebank, angst etc etc.

Det er rett og slett en tafatt mangel blant både nye- og gamle rusbrukere på det å ta til seg informasjon før folk tar harde droger. Det finnes utallige kilder på hvordan man kan ta MDMA, ha det fint og ikke sitte med selvmordstanker dagene etterpå.

Rusopplysningen.no, tryggtripp.no og rusinfo.no bare for å nevne noen.

TS: Det går over. Som godtfolket ovenfor skriver; drikk vann, ikke sitt på rommet ditt alene og grav deg selv ned i negative tanker og tenk på hjerterytmen din. Gå deg en liten tur og samle deg. Det ordner seg om et par dager.
Sist endret av TrippyPippi; 18. juli 2022 kl. 18:42.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut som en klassisk nedtur. Kunne være sånn i flere dager selv, i tillegg til svimmelhet, klamme hender osv. Tipper du blir bedre snart, bare spis sunt, trenge og kom til hektene igjen.

I mine øyne er MDMA-oppturen den diggeste rusfølelsen man kan få, men orker rett og slett ikke de nedturene lenger. Merkelig nok har jeg erstattet rushet av å ture med å dra på swingersklubber og ha gangbang i stedet. Kjenner at jeg lever da også
Vis hele sitatet...
Såpass. Jeg har ett oppheng på cuckolding jeg ikke får bort, så hva sier du til å bli med på en kaffe eller noe?
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk det selv 1 gang jeg prøvde det. Tok 0,2 som jeg fikk beskjed om av andre som har brukt det mye, de mente det var det minste jeg kunne ta for effekt. Ble litt vel intenst og hadde problemer med hjertebank, angst Osv sikkert 2 uker etter.