Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2238
Fuck Mr. Plod!
Skal til ozora den 31. Og bli til den 8.

Har betalt for alt unntatt transport til ozora og 100eur. Som de skal ha en inngangspenger.

Men hvor mye kontanter burde jeg ta ut for denne turen?

Har planer om å ta stoffer så og si hver dag.

Holder f.eks. 5000kr for 9 dager med festing og mat?
Vet ikke noe spesifikt der men generelt så eskalerer prisene også i Øst Europa nå. Særlig mat å spise ute og sånne nødvendige turist-utgifter er doblet og tredoblet noen steder.
Sist endret av Dough; 17. juli 2022 kl. 15:52.
Bruk Mastercard i tilfelle ting går sidewayz
5000 i 9 dager er INGENTING om du skal kose deg
Var på Electric Love i Salzburg sis uke. Brukte ca 1700 kr på 4 dager på mat og drikke
5000 til festing, mat og stoffer blir veldig trangt. Du må værtfall doble beløpet hvis du skal ta dop hver dag, i tillegg til feste flere av dagene. Er Sikkert mye annet og sjekke ut der også, trenger jo ikke ta den helt ut
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Satt av 8000, en tusen lapp hver dag burde vel holde :P

Går prøve å ikke gå helt bananas med penger :P
Spis og drikk økonomisk, så burde 1000kr pr døgn holde til en fest pr dag. Har du tenkt å ta endel dop også, ville jeg satt av 500pr dag til det også, budsjett er avhengig av hvilke dop du bruker også selvfølgelig
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Spis og drikk økonomisk, så burde 1000kr pr døgn holde til en fest pr dag. Har du tenkt å ta endel dop også, ville jeg satt av 500pr dag til det også, budsjett er avhengig av hvilke dop du bruker også selvfølgelig
Vis hele sitatet...
Er for det meste weed, lsd og sopp og mdma

Kanskje jeg er heldig å får prøve dmt
Skal du ha alt det så holder såklart ikke det
Rip 8-4-23
100 euro om dagen er ingenting ditt du skal med de planene du har. 200 -250 euro går glatt pr dag vis du skal være rusa hele tiden. Husk at det ikke er noe tilbudspriser der. Alt er extra dyrt. Dop er overpriset også. Du kan jo smugle med deg soppen & syra så blir det billigere. Men du burte jo ikke ta psykadelika når du sier selv du blir dårlig av det. Hva tror du kommer til å skje med så mange folk rundt deg?
Sist endret av Sæd; 17. juli 2022 kl. 23:38.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Sæd Vis innlegg
Men du burte jo ikke ta psykadelika når du sier selv du blir dårlig av det. Hva tror du kommer til å skje med så mange folk rundt deg?
Vis hele sitatet...
Jeg håper på at huet mitt skjønner at de fleste rundt meg er på syre og at jeg bare klarer å sleppe meg helt løs og danse bort ubehaget.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Jeg håper på at huet mitt skjønner at de fleste rundt meg er på syre og at jeg bare klarer å sleppe meg helt løs og danse bort ubehaget.
Vis hele sitatet...
Og hvis ikke så er du stuck i 12 timer i et fremmed land, med masse fremmede rundt deg på en festival hvor det aldri er stille. Høres ut som en god plan
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Jorg Vis innlegg
Og hvis ikke så er du stuck i 12 timer i et fremmed land, med masse fremmede rundt deg på en festival hvor det aldri er stille. Høres ut som en god plan
Vis hele sitatet...
Yep, heldigvis ikke en Mongolid høy dose jeg skal ta :P

Jeg kan faktisk ikke tillate megselv å være på ozora uten en dag med syre i blodet.

Dag 5 kl13.00 skal jeg ture, fordi da kommer favoritt artisten på
Sist endret av Nøddy; 18. juli 2022 kl. 09:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.