Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 4822
For 1 time med en pen jente?

La oss si en mann er desperat etter å bli rørt av en vakker kvinne, men vet ikke hvordan han får sex/klem/kyss, er det verdt å betale 2000 for 1 time?
Hvis jeg setter alle følelser til side rundt kjøp av disse ugudelige tjenestene så skal jeg gi det et forsøk.

Hvis 2000 er lommerusk for deg, så ville jeg kjørt på.
Er 2000 mesteparten du har å rutte med en måned ville jeg tenkt grundig gjennom om du klarer å leve ekstra fattig for at du skal bli pleaset. Livet er mer enn bare sex og av erfaring så vet jeg at man har mer lyst på det man ikke kan få. Kanskje du opplever at det kanskje ikke var noe big deal, og det forblir med den ene gangen(?)

Tenker du at det blir "once in a lifetime experience" eller er det kanskje noe du vil jevnlig gjøre? For sistnevnte vil bli veldig dyrt i lengden.
Sist endret av Superspurv; 10. juni 2022 kl. 12:01.
Jeg har ingen personlig erfaring innenfor akkuratt dette emnet. Men jeg vil tro at om dette kan hjelpe en for å gjøre seg tryggere på det med sex osv, eller rett og slett ensomhet generelt - Så vil jeg prestere å si at dette er verdt det.
Kort og godt, nei.

Har ikke erfaring med emnet skal sies.
Butters: Kyle, every boy pays for kisses. Do you know what I am saying? If you got a girl and she kisses you, sooner or later you're paying for it.
Vis hele sitatet...
Av og til vurdere jeg også kjøpe tjeneste fra damer, slipper unna så mye mas om det der forholdet, følelser og slikt.

Som ble nevnt, er 2000 lummerusk så kjør på! Det er også de mannfolkene og faktiskt damer som kjøper horer for psykologi timer, altså bare prate uten noen seksuelle grier.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis jeg setter alle følelser til side rundt kjøp av disse ugudelige tjenestene så skal jeg gi det et forsøk.
Vis hele sitatet...
Ugudelige tjenester? Hva er viktigere for en hetro mann å få kyss, klapp og klem av en kvinne? Jeg vil tørre å påstå ingenting. Menn som ikke ‘får seg’ er et voksende problem for individet og for samfunnet for øvrig. Er sikker på at feks Breivik hadde droppa dramaet om han hadde hatt noe fitte å gå til. Verdens eldste yrke er langt ifra stuerent, men å kalle det ugudelig, hmm.
Sitat av Ubermench Vis innlegg
Menn som ikke ‘får seg’ er et voksende problem for individet og for samfunnet for øvrig. Er sikker på at feks Breivik hadde droppa dramaet om han hadde hatt noe fitte å gå til.
Vis hele sitatet...
Hva baserer du det på? Fremstår som noe du har suget ut av ditt eget bryst...
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Hva baserer du det på? Fremstår som noe du har suget ut av ditt eget bryst...
Vis hele sitatet...
Depresjonen det fører med seg, eksemplene som fins av voldelige utageringer fra noen i incelmiljø.
Har aldri gjort det selv. Men vist det er noe du har råd til og føler for så kjør på. Gjerne avtal med dama på forhånd hva du ønsker.
Kjøpte ofte tjenester før av damer, gikk da for tantrisk eller nuru, er ikke så kjent med begrepene men det går ut på att de oljer deg/seg inn og bruker hele kroppen sin til å massere deg. billigere og bedre enn bare "tøm å røm" standard penetrende sex. bare ett tips om du savner å bli tatt på
Anbefaler å holde deg til høyrehånda di. Jeg har blitt sexavhengig og klarer ikke la være å kjøpe sex lenger. Jeg har nylig bedt om hjelp fra nære venner og familie, hvordan det skal bli fremover vet vi ikke enda.

La være. Du blir sjeldent fullstendig fornøyd med hvordan timen gikk likevel, og tenker ofte at høyrehånda hadde vært like greit, om ikke bedre.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Hva baserer du det på? Fremstår som noe du har suget ut av ditt eget bryst...
Vis hele sitatet...
Mennfolks ensomhet og selvmordsrate har steget mye. Så det ligger nok noe i det.
Sist endret av kemist; 11. juni 2022 kl. 22:50.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av kemist Vis innlegg
Mennfolks ensomhet og selvmordsrate har steget mye. Så det ligger nok noe i det.
Vis hele sitatet...
Om det er korrekt at einsomheit og sjølvmordsrate for menn har auka, så er det ikkje gitt at forklaringa er knytta til ein enkelt variabel, eller at den variabelen er den einaste. Det er sjeldan så enkle samanhengar i så komplekse spørsmål.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av kemist Vis innlegg
Mennfolks ensomhet og selvmordsrate har steget mye. Så det ligger nok noe i det.
Vis hele sitatet...
Men blir jeg mindre ensom av fitte?
Er det ikke i så fall samvær/ vennskap med eieren av overnevnte som sørger for det?
Som en mann som har hatt store problemer med sosial fobi og nærhet så har jeg også vurdert dette spørsmålet. Det er ikke sånn at det motsatte kjønn aldri er tiltrukket, men av mange grunner så er det en høy terskel for å ta det steget. Når jeg vurderte dette med å betale noen, så kontaktet jeg flere som tilbyr sånne tjenester - og når jeg i utgangspunktet bare savnet å være nær noen og oppleve kroppskontakt, så var jeg tydelig på dette. Når jeg spurte om hvorfor de hadde valgt den måten å tjene penger på så var svaret ganske enkelt at de likte sex og at det passet livsstilen. Videre så virket det også som om hun på andre enden likte tanken på å bli spise mat sammen, gå på kino, bli kledd av før sengetid eller dusje sammen - så hun synes jeg var spennende.

Så jeg tenker at så lenge det er voksne mennesker som behandler hverandre bra, så er det en OK ting å gjøre. Jeg vurderte å betale for ett helt døgn som da hadde en prislapp på 15.000,-, så akkurat det økonomiske må du nesten ta stilling til selv. Jeg vil tro at når man får oppleve det å bli tatt på eller bare det å prate sammen når det er noen som gir deg sin fulle oppmerksomhet så er det sikkert verdt det, for den følelsen sitter i kroppen lenge etterpå. Men selv valgte jeg å la det være for det føltes litt skittent og feil for meg, og når jeg allerede har gått 11 år uten nærhet eller sex så kan jeg like greit vente til jeg finner noen som gjør det hele litt mer personlig og spesielt. Men det moralske ved det så lenge det foregår av fri vilje føler jeg ikke det skal være noe problem med.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Men blir jeg mindre ensom av fitte?
Er det ikke i så fall samvær/ vennskap med eieren av overnevnte som sørger for det?
Vis hele sitatet...
Vil si begge deler er viktig mot ensomhet.
BRAND ∞ STRONG
Tviler ikke på at det stemmer når folk sier de er ensomme, men kan man bruke det som et argument for å forsvare en
en så trist og i mange tilfeller tragisk handling som det faktisk er å kjøpe et annet menneske?

Bør man ikke kalle en spade for en spade og si jeg tar det jeg vil ha samme hva de menneskelige kostnadene blir?
Sist endret av vindaloo; 12. juni 2022 kl. 02:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nå behøver man strengt tatt ikke Betale for å ha sex da. Selv om denne tråden handler om det. Så det er fakta ikke et argument.

Angående sexkjøp behøver det ikke gå på bekostning av noen om det er gjort frivillig.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av kemist Vis innlegg
Nå behøver man strengt tatt ikke Betale for å ha sex da. Selv om denne tråden handler om det. Så det er fakta ikke et argument.

Angående sexkjøp behøver det ikke gå på bekostning av noen om det er gjort frivillig.
Vis hele sitatet...
Det er denne tråden jeg svarer i og forholder meg til.
Hvor frivillig det er kan vel diskuteres. Det spenner nok fra ren tvang til desperasjon av forskjellig art.
At det skjer kun for gledens skyld finner jeg vanskelig å tro.
Er det verdt det å ha sex med noen som egentlig ikke vil ha sex med deg? Spør deg selv om det

2000 skarve kr er prisen som bare de fattigste russiske og tsjekkiske damene som tvinges av bakmenn til å si ja til alt og alle og 20 menn om dagen tar, eller de asiatiske damene i massasjesjapper som er der av menneskehandel og er så underbetalte at de må si ja til hver krone de kan få. De syns sikkert ikke det er digg å gnikke gubbekuk på jobb men har ikke annet valg. Er det verdt det å være med å gjøre livet dems mer jævlig bare for at du skal få komme?
Bota ligger på 20-30.000 om du blir tatt og det er større sjanse for at politiet overvåker kundene til de utenlandske damene med bakmenn enn de norske damene. Hvis du er en sånn som ikke bryr deg om damene du har sex med er det verdt det å få sexmisbruk på rullebladet ditt a?
Altså, uansett hvordan du vender på det, det du spør oss om er om vi kan avjgjøre for oss selv hva vi mener er riktiig og så si det til deg. Du må kunne avgjøre noe selv, spesielt når det er noe så intimt ovenfor eget og noen andres vesen...

For min egen del, så synes jeg risken, og byrden av å bære den risken, samt at jeg egentlig ikke har noe behov sammen gjør at jeg aldri ville betalt 2000 for sex.
Sist endret av Relevant; 13. juni 2022 kl. 15:29.
Kommer jo helt an på hvor god økonomi du har. Har gjort de flere ganger selv da jeg har vært for rusa til og gå ut byen og få meg noe.
Sitat av Xany666 Vis innlegg
Kommer jo helt an på hvor god økonomi du har. Har gjort de flere ganger selv da jeg har vært for rusa til og gå ut byen og få meg noe.
Vis hele sitatet...
For meg hadde det ikke vært relevant om det var 100 kroner.
Sitat av Harek Vis innlegg
Er det verdt det å ha sex med noen som egentlig ikke vil ha sex med deg? Spør deg selv om det

2000 skarve kr er prisen som bare de fattigste russiske og tsjekkiske damene som tvinges av bakmenn til å si ja til alt og alle og 20 menn om dagen tar, eller de asiatiske damene i massasjesjapper som er der av menneskehandel og er så underbetalte at de må si ja til hver krone de kan få. De syns sikkert ikke det er digg å gnikke gubbekuk på jobb men har ikke annet valg. Er det verdt det å være med å gjøre livet dems mer jævlig bare for at du skal få komme?
Bota ligger på 20-30.000 om du blir tatt og det er større sjanse for at politiet overvåker kundene til de utenlandske damene med bakmenn enn de norske damene. Hvis du er en sånn som ikke bryr deg om damene du har sex med er det verdt det å få sexmisbruk på rullebladet ditt a?
Vis hele sitatet...
Mennene som kjøper sex kunne nok ikke brydd seg mindre om akkurat dette. Upopulær mening og blir sikkert halshugget av noen karer her, men kjøper man seksuelle tjenester så er det åpenbart at det skranter når det kommer til empatien, og man har et rimelig spesielt kvinnesyn. For meg er det ufattelig at noen kan se på det seksuelle som en handel, en vare, noe man "gir". Er ikke sex noe man "har", sammen? Hvordan kan man nyte sex når man vet at den andre gjør det kun fordi vedkommende må, fordi det betaler regningene og gir henne mat på bordet, eller fordi noen tvinger henne til å gjøre det?

Trådstarter kan så klart reflektere rundt det etiske ved sexkjøp, men siden målet hans er å sex/klem/kyss, så er jo sexkjøp midt i blinken for han. Kravet han stiller til kvinnen er at hun skal være pen, og siden det sannsynligvis ikke stilles noen krav til han, så er jo dette ypperlig (eneste problemet er vel at det er ulovlig å kjøpe sex, men det er så mangt her i landet som er ulovlig og som mennesker likevel gjør, så loven i seg selv er nok ingen hindring?). Så mye enklere enn å heller være sosial og bli kjent med kvinner, knytte bånd til andre kvinner og ha deilig sex hvor begge har glede av det og man deler noe spesielt sammen.

Om det er verdt det eller ikke er noe du må avgjøre selv. Jeg tenker at du er bedre tjent med å lære deg å kjenne kvinner og få en partner som du kan ha det fint med. Det er ikke ulovlig, og kos/kyssing/sex er en del av pakken. En holdningsendring rundt det seksuelle kan være en start, for eksempel å ikke definere det som noe en kvinne gir deg, men noe du har sammen med en kvinne. Hvorfor betale for noe du kan oppleve gratis med litt innsats?
personlig syns jeg det er bedre å bare pule ei støgg frøken en å betale for sex men det er meg