Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1486
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har nå funnet ut at det er på tide å erstatte bomullspads med noen skikkelige filter.
Blir da hovedsaklig til filtrering av heroin, amfetamin, oxynorm og Dolcontin.

Et kjapt googlesøk gir meg lite, så jeg tenkte å høre med dere her.

Hvilke erfaringer har dere med hjulfilter? Hvilken produsent lager de beste? Hvor kan man bestille kjøpe?

Rart det ikke er mer informasjon og reklame for det egentlig, der man snakker om hvordan tryggere innta rusmidler.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Håpet helst på innenlands, slik at jeg ikke får narkis stempel av tollen. Mulig de varsler politi også, bare for å få det i en database.

Så jo åssen det gikk med tollprogrammet på TV..
min erfaring er at det ikke kan erstatte bomull, men at det funker veldig bra ETTER man har filtrert gjennom bomull. Om man kjører grumsete løsning rett i hjulfilter så tetter det seg med en gang. Men hvis man først bruker bomull og så er det fortsatt litt tåkete osv så vil hjulfilter stort sett gjøre væsken helt klar. Har kjøpt de grønne .22 micron fra wish. Man bruker dem ved å putte dem mellom pumpespissen og kanylen og så presser man væsken over i en annen pumpe. Husk å¨først presse litt reint vann gjennom før bruk da blir det mindre svinn. eventuelt littegrann reint vann igjen etterpå for å få med det siste
Sist endret av Bluesky_; 19. mai 2022 kl. 19:02.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvilken forhandler fra wish?
Litt skeptisk til medisinsk utstyr derfra
Husker ikke kan ha vært eBay også
Fortsett med bomull, deretter filtrer en gang til med den: https://www.apotek1.no/produkter/bd-...100stk-974569p

Du kan så klart ta bare opptrekkskanylen også, men er det mye grums må du nok bytte et par ganger pga tett filter. Men hey- det er 3,- stk
Sist endret av eXplode; 21. mai 2022 kl. 00:40. Grunn: Var ikke ferdig snakka likevel da…