Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2284
hei, eg vil kjøpe noe på nettet, fant www.shady.no med og bruke google, er det noen her som har erfaring med dem? fant et annet innlegg her men er litt gammelt så spor igjen.
Handla derfra selv for et par uker siden. La inn en bestilling midt på dagen en mandag, hadde pakka i postkassa to dager etter. Rask håndtering og for min del ingenting å utsette.
Shady.no er en seriøs nettside du kan stole på.
Bestilt derfra selv, ikke noe shady greier.
Bestillt to dugital vekter derfra, gode priser og god kvalitet ! ANBEFALES FRA MEG
Hei!
Vi som behandler forsendelser vet godt hva pakker fra MJ Distribusjon inneholder.
Sitat av Arbeidende kapital Vis innlegg
Hei!
Vi som behandler forsendelser vet godt hva pakker fra MJ Distribusjon inneholder.
Vis hele sitatet...
Bra det ikke er ulovlig innhold da
Sitat av Arbeidende kapital Vis innlegg
Hei!Vi som behandler forsendelser vet godt hva pakker fra MJ Distribusjon inneholder.
Vis hele sitatet...
Gutta på gølve veit vel alt si
Sist endret av vindaloo; 14. november 2021 kl. 01:37.
Anbefales. Ikke noe sommel.
Enig i at MJ Distribusjon ikke er tidenes mest diskret avsender.
Anonym bruker
"Plaprende Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bedre enn kondomeriet som er NN AS lol
Anonym bruker
"Uvøren Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Shady er top notch! Topp kundeservice
Sitat av Hobby Vis innlegg
Handla derfra selv for et par uker siden. La inn en bestilling midt på dagen en mandag, hadde pakka i postkassa to dager etter. Rask håndtering og for min del ingenting å utsette.
Vis hele sitatet...
er det noe der ifra som er ulovelig eller som kan bli stoppet av tollen?
Sitat av anonymLDB Vis innlegg
er det noe der ifra som er ulovelig eller som kan bli stoppet av tollen?
Vis hele sitatet...
Det blir sendt ifra norge, så nei.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Det blir sendt ifra norge, så nei.
Vis hele sitatet...
takka for skjapt svar
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefales. Bestillte to akrylbonger derfra. Mottok bare 1, så ringte å sa ifra.
Ble levert på posten samme dag, med gratis mekkebrett, flere pakker med rister og papes.
Kjøpte noe der for over 10 år siden sikkert. De var vell av de største norske headhops på den tiden.
Som alle andre headshops, så var det helt klart at de bare kjøpte billige greier og skrudde prisen opp 10-100 ganger. Tror det er denne jeg har benyttet flest ganger når jeg fortsatt handlet slikt.

Sånn har det vel alltid vært med norske headshops. Masse billige varer fra Kina de selger med enorm fortjeneste. De tjener hovedsakelig penger på de som ikke har tid til å vente noe særlig, ett eksempel er digitalvekter. For 5-10 år sidene og sikkert den dag i dag også, så fant man ofte de samme vektene til salgs her i Norge med en prislapp på 3-400kr, disse kunne man som regel finne på eBay til 3-4 dollar med gratis frakt også. Usikker på hvordan det er i dag med toll og sånn, men før så var det ingen ekstra kostnader på slike handler.
Sist endret av Jeglikerdegikke; 15. november 2021 kl. 17:37.