Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2062
Hei. Mottok i kveld SMS fra ukjent avsender på min mobil og nummeret kan ikke spores. Meldingen innehold bilde av en pille med tekst «Dette er på vei» under. Tenkte derfor at det var noen på freak som hadde peiling på hva for en pille dette kunne være.

Takk på forhånd. Forsøkte å søke på først om det var en samletråd knyttet til slike ting, men kunne ikke finne noe.

https://ibb.co/MkKhtFW
Det er ikke en pille, men mange piller! Ser hjemmesnekra ut, så kan være hva som helst. Ser ut som hen er metal gear solid fan :P
Sist endret av Ringen365; 28. mars 2021 kl. 22:26.
Tror detta er fra en vendor på det mørke, skitne nettet.
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Tror detta er fra en vendor på det mørke, skitne nettet.
Vis hele sitatet...
Det skitne nettet er jo meget skummelt
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Feilsendt
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Det skitne nettet er jo meget skummelt
Vis hele sitatet...
Kjenner igjen logoen som ligger bak pillene, ja, skumle greier
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syntetisk dritt fra kynisk selger
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En som kommer til å bli hulla i retten som legger igjen bevis på at han selger, sender eller har kjennskap og medvirkning til det. Kid under 25 tipper jeg!
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På sms mener jeg
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Kjenner igjen logoen som ligger bak pillene, ja, skumle greier
Vis hele sitatet...
Hahahah jepp jeg også, er vell fra en gammel vendor fra noen år tilbake?
Kjenner også igjen logoen på bildet. Den tilhører en person som var en større norsk aktør på mørkenettet ved navn " Foxhound Norway" for endel år siden. Jeg tror nok at dette ett slags rart forsøk på å scamme deg.. Selvom jeg ikke skjønner helt hvordan det skulle funket.

https://www.adressa.no/nyheter/innen...le10404896.ece , blar du litt ned i denne artikkelen finner du ett bilde av kokain plassert på samme papir/plakat med samme logo. Foxhound Norway fikk oppmerksomhet fra media og ikke minst politiet, det ble fastslått at han sto bak minst 881 salg av rusmidler på mørkenettet. Trolig hadde han mange fler.
Trådstarter
2 1
Takk for svar alle sammen. Hele meldingen framstår egentlig som merkelig da interessen for alt av slike stoffer er ikke-eksisterende og har aldri vært tilstede. Heller nok mot at det er et slags forsøk på å være «morsom» eller at det er feilsendt. Kanskje personen har blingset på noen siffer i telefonnummeret mitt.
Det er et gammelt bilde fra 2014 du har fått tilsendt. Se https://www.adressa.no/pluss/article10333709.ece
Bruk Vipps for å sjekke hvem telefonnummeret tilhører.