Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5824
BRAND ∞ STRONG
Jeg anbefaler
"Kokkeliv" på NRK.
En Norsk versjon av "Chefs table"
4 mennesker, fire årstider, 4 historier.

Vi har skogen, vi har fjellet og vi har sjøen.
En gang levde vi av det vi selv klarte å høste og jakte.
Men så ble livet travlere og maten raskere
og noe forsvant på veien.

"Når man har gått til det steget å ta livet av ett dyr
så syns jeg man skal respektere det nok til å bruke alt"

Se det, bli klokere, spis, lev!
Sparer den til påsken men legger den til se lista. Om det bare en typ reality tv og kunstig drama så ønsker jeg du blir lett bilsyk eller blir litt svimmel en gang om du reiser deg fort. Eller i det minste at du må sykle hjem med litt ekstra motvind. Er den verdt så se så ønskes medvind din vei.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Hva ble til @_abc_?
Er jeg lett bilsyk, svimmel og i ekstra motvind eller cruiser jeg av gårde i medvind?
Jeg synes dette var en bra serie, særlig de to siste episodene. Ikke forvent å lære noe om matlaging, men heller å få et inntrykk av den personlige og faglige utviklingen til fire relativt ekstreme personer.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av slurv Vis innlegg
Jeg synes dette var en bra serie, særlig de to siste episodene. Ikke forvent å lære noe om matlaging, men heller å få et inntrykk av den personlige og faglige utviklingen til fire relativt ekstreme personer.
Vis hele sitatet...
Enig.
Det var også derfor jeg dro en sammenligning med Chef`s Table.
Serien handler mer om mennesker som jobber med mat enn om mat.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hva ble til @_abc_?
Er jeg lett bilsyk, svimmel og i ekstra motvind eller cruiser jeg av gårde i medvind?
Vis hele sitatet...
Hehe du jeg hadde helt glemt av å se denne kokkeliv. Og nå holdt jeg akkurat på å lade opp Infiltratøren på nrk. Skal huske på Kokkeliv når jeg er ferdig med Infiltratøren. Tok en kjapp titt bare på kokkeliv siden jeg nå tittet innom tråden idag, og det ser vel ut det bare blir ønsker om medvind og oppholdsvær din vei.