Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2537
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har hørt at folk spyr av å injisere amfetamin men jeg spyr av denne typen amf jeg har nå. Har ikke rørt amfetamin på flere måneder, men fy, jeg spydde etter første linje og spydde da jeg tok tre slurker av en øl. Har ikke tatt så fryktelig mye så tror ikke det er overdose. Kan dette bare skje? Fy så ekkelt.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke opplevd det selv ved sniffing, men etter en god kraftsmell, er det helt vanlig.

Kroppen reagerer ofte med oppkast når den før slike påkjenninger.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har kjent den følelsen før Da det blir en linje cola for mye. Munnen fosser og jeg spyr som en gris umiddelbart. Var samme greia. Kan være noe drit jeg har spist så magen er litt skjør fra før av, hvem vet?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har hørt at folk spyr av å injisere amfetamin men jeg spyr av denne typen amf jeg har nå. Har ikke rørt amfetamin på flere måneder, men fy, jeg spydde etter første linje og spydde da jeg tok tre slurker av en øl. Har ikke tatt så fryktelig mye så tror ikke det er overdose. Kan dette bare skje? Fy så ekkelt.
Vis hele sitatet...
Har du vondt i hodet? Er du fortsatt kvalm? Generelt dårlig forfatning?

Les deg opp på amfetaminoverdose. Ring rustelefonen. Ring 113. Better to be safe than sorry.


Hilsen en som ifølge legen på sykehuset nesten fikk hjerneslag av å ha snorta under en 0.1 jeg kjøpte av en ukjent sykkelstuker.
Er det pga serotonin- frigjøring?
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En god smell så pleier jeg også å brekke meg / spy ut hele magen. Men ikke alltid, kun de sterkeste typene.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snorter jeg for mye og for "hardt" så det går rett i svelget så spyr jeg omtrent garantert.
Samme om det er amf, coke, ketamin eller annet pulver.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Snorter jeg for mye og for "hardt" så det går rett i svelget så spyr jeg omtrent garantert.
Samme om det er amf, coke, ketamin eller annet pulver.
Vis hele sitatet...

Vil tro det er av smaken, når man skyter så sjokkeres kroppen til man spyr om man tar nok
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Skitzhoe Vis innlegg
Vil tro det er av smaken, når man skyter så sjokkeres kroppen til man spyr om man tar nok
Vis hele sitatet...
Det har nok en del med smaken å gjøre ja, nå har jeg null erfaring med å skyte men vil tro det stemmer som du sier.
Har opplevd å spy av for mye speed, alkohol og coke

Alt for seg selv, i for store doser. Sånt skjer.
Sist endret av colakork; 21. desember 2020 kl. 17:50.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du vondt i hodet? Er du fortsatt kvalm? Generelt dårlig forfatning?

Les deg opp på amfetaminoverdose. Ring rustelefonen. Ring 113. Better to be safe than sorry.


Hilsen en som ifølge legen på sykehuset nesten fikk hjerneslag av å ha snorta under en 0.1 jeg kjøpte av en ukjent sykkelstuker.
Vis hele sitatet...
Herregud, å være kvalm på amf er en bivirkning. Helt normalt, har spydd på det meste, hasj, rivvo, speed, aldri alkohol.
Du har en trigger-sone i hjernen din som kalles 'the chemoreceptor trigger-zone (CTZ)' som er den delen som binder hjernen til ryggmargen.

Denne delen av hjernen mottar impulser fra hormoner og narkotiske stoffer i blodomløpet, tilfeldigvis er den samme delen av hjernen ansvarlig for å ''trigge'' oppkast.

Kort og godt, tar du for mye så overstimulerer du denne delen av hjernen ergo. du spyr.