Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1661
Hey. Jeg lurer på en ting som plager meg, hver gang jeg tar coke så begynner hjertet å banke VELDIG fort og hardt... så mye at jeg nesten fikk halvveis dødsangst sist jeg tok. Har ikke tatt på lenge. Men vil også være en av de kule gutta på byen, ikke sant? hehe..... dere skjønner..

andre som har opplevd det, er det noe galt med hjertet mitt? Ekg har alltid vert fine
Hvilke doser tar du a?

Noen tåler bare ikke visse rusmidler, sånn er det bare.
Låner tråden til et spørsmål jeg lurer på, hva er farlig høy puls? Jeg har vêr mange ganger med 150-200 i puls på mdma, men hvor ligger pulsen når det er akutt sitvasjon.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er av tingene som gjør at jeg misliker kokain fordi det gir meg hjertebank i tillegg til angsten som kommer krypende
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Låner tråden til et spørsmål jeg lurer på, hva er farlig høy puls? Jeg har vêr mange ganger med 150-200 i puls på mdma, men hvor ligger pulsen når det er akutt sitvasjon.
Vis hele sitatet...
Mange faktorer som spiller inn her. Puls på over 100 kan være farlig for en som har dårlig helse, overvekt, hjerte/kar sykdommer, men har du forholdsvis grei helse, trener regelmessig så er ikke en kveld på mdma med 150-200 i puls spesielt farlig.
Du er såpass inni misbruket at du må ha downers til stripene utover kvelden, spør du meg.

En xanax må til når formen ikke går "opp" lenger, så fortsetter formen opp i godt tempo, uten hjertebank.

Ellers, kanskje på tide å se om fyren din gir deg ordentlig produkt, kjøp testkit for din egen ro.
Vet ikke om det er forsvarlig å foreslå amfetamin i stedenfor, det er jævla avhengighetsskapende men for min del mye mindre hjertebank enn det cola gir. Har du en historie i familien med hjertesvikt eller generelle hjerteproblemer?
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Vet ikke om det er forsvarlig å foreslå amfetamin i stedenfor, det er jævla avhengighetsskapende men for min del mye mindre hjertebank enn det cola gir. Har du en historie i familien med hjertesvikt eller generelle hjerteproblemer?
Vis hele sitatet...
Amfetamin er helsekost sammenlignet med kokain gett. Sammenlignet med kola er det "ingen" som dør av plutselig hjerteting på amf, det er veldig mye sjeldnere. (Skal itte si det itte kan skje).

Da mener je vanlig amf, itte methamf.
Sist endret av Bert-Bjarne; 2. november 2020 kl. 15:09.