Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 6652
Hei!
Ser det er flere batterier på markedet som likner meec multiseries sine batterier.

Feks; Black & Decker, DeWalt, Biltema etc.

Tror dere her inne det går Ann å tilpasse feks et DeWalt batteri jeg har liggendes til å passe min drill?

Har også 2x 1.5 ah batterier til drillen min. Ser det er 5x1500mah 18650 celler.

Kan jeg slenge i feks 5x3000mah 18650 celler slik at jeg får 2 3000mah batterier uten å gå å kjøpe nye?

Har gode priser på celler.

Må jeg sveise? Eller kan jeg lodde?
Du kan fint bytte ut cellene men det er ofte utfordrende siden batteriene ikke er laget for å åpnes eller modifiseres. Du kan lodde men å bruke punktsveiser er mye bedre. Det er dog veldig begrenset hvor mye tid det er verdt å legge i en Meec drill.

Pass på at cellene kan levere like mye strøm som de du bytter ut.
Hadde aldri gidda å brukt hverken tid eller penger på det, kjøp heller en bedre drill
Ryobi 18v med 5Ah varer helt villt lenge i en drill, og mye annet verktøy i One+ serien er verdt å ha.