Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 668
Dette står på wikipedia:

"Both low dose (5 mg) and high dose (10 mg) of nitrazepam significantly increases growth hormone levels in humans.[82]"

"SIGNIFICANTLY"

Kan noen med peiling fortelle meg om dette er sant? Og er det selve Nitrazepamen som sørger for denne økte produksjonen eller er det at man sover bedre/lenger? Kroppen produserer jo HGH når man sover såvidt jeg har forstått. Og Nitrazepam brukes tross alt som medisin mot insomnia.

Lurer på om jeg i så fall skal prøve å få oppstart på denne medisinen, om det er sånn at jeg enklere legger på meg muskelmasse osv. om jeg bruker 5mg hver kveld
Sist endret av krystallkongen; 13. mai 2020 kl. 11:54.
Nå som Flunipam (flunitrazepam) er trekt fra det norske markedet pga underskudd grunnet at norske leger forskiver det hovedsakelig kun til døende nå, så er nitrazepam det beste du kan sove på lovlig i Norge nå.

Litt for avhengighetsskapende til å bruke til vektøkning kanskje? Hvis du bruker Rivotril, Xanor eller store doser diazepam fra før gjør det liten forskjell da.
Det er diverse C-preparat man legger på seg veldig my av, spesielt antipsykotika og antidepressiva.
Sist endret av illusion; 13. mai 2020 kl. 12:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bendodiazepiner kan jo gi muskelsvakhet, så spørs om vinninga går opp i spinninga..
GHB og DMT øker veksthormon ganske kraftig også. Så ta deg en tur til hyperspace, styrt ei kork og spring og løft vekter

GHB passer nok bedre for formålet ditt. Det er visst også ganske utbredt blant body builders and andre gym-entusiaster.
Signifikant på folkemunnen = Stor, Ekstrem, kraftig

Signifikant i forskning = Stort nok til at det kan ha en betydning.

Har du lest det på wikipedia så står kilden sannsynligvis der som et tall med hyperlink.

Kanskje jeg ser på det selv iløpet av dagen.
Mistenker det er nok til å måles, men for lite til å få diverse helsegevinster mange ønsker med HGH.

Som du nevner med søvn, så kan det såklart være en variabel C, men regner med dette er tatt med i metode eller blir nevnt i konklusjon.
Sist endret av DrPerception; 13. mai 2020 kl. 13:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er helsegevinstene jeg er interessert i!
Så om du, DrPerception, kunne dykket ned i noen studier og legeskriv på emnet for så å rapportere funnene dine tilbake her hadde det vært helt strålende
Jeg har fått med meg at du har et encyklopedi av informasjon om Steroider og andre prestasjonsfremmende substanser i skallen, så det burde være simpelt for deg å finne ut om dette med Nitrazepam er verdt det eller ikke.

Sitat av DrPerception Vis innlegg
Har du lest det på wikipedia så står kilden sannsynligvis der som et tall med hyperlink.
Vis hele sitatet...
Kangas L, Kanto J, Syvälahti E (July 1977). "Plasma nitrazepam concentrations after an acute intake and their correlation to sedation and serum growth hormone levels". Acta Pharmacol Toxicol (Copenh). 41 (1): 65–73.

Det var kilden som dukket opp da jeg trykket på hyperlinken, om det er til hjelp
Sist endret av krystallkongen; 13. mai 2020 kl. 17:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.